/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Konflikter ram´ene i bundkort og grafikk~
Fra : kjeldgaard
Vist : 525 gange
60 point
Dato : 19-05-02 13:08

Hej,

Er der nogen der kan hjælpe med følgende:

Vil der kunne opstå konflikter, hvis man kører med et grafikkort der har DDRRAM (Palit Microsystems Daytona GeForce3 Ti200 w/TV-Out), når der sidder SDRAM i bundkortet?

med venlig hilsen

kjeldgaard

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 70 point
Dato : 19-05-02 13:10

Nej absolut ikke....

Rammen på bundkortet har jo intet med rammen på grafik kortet at gøre.

Kommentar
Fra : e.p.

Dato : 19-05-02 13:13

nej....

Godkendelse af svar
Fra : kjeldgaard

Dato : 19-05-02 13:19

Okay, tak

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-05-02 12:06

kjeldgaard wrote:
> Vil der kunne opstå konflikter, hvis man kører med et grafikkort der
> har DDRRAM (Palit Microsystems Daytona GeForce3 Ti200 w/TV-Out), når
> der sidder SDRAM i bundkortet?

Overhovedet ikke. Jeg har i hvert fald aldrig oplevet problemer med det. Har
selv en overgang kørt med SD-Ram på mit Asus A7A266-E, samt DDR-ram på mit
GeForce 2 Ti 64 mb DDR TV. Der var ingen problemer, men jeg har dog nu
skriftet til DDR-ram på moboet også, da de er hurtigere!

Men altså, intet at være nærvøs for - såvidt jeg er orienteret!

--
Martin K

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-05-02 14:40

Martin K <kirschmeyer@hotmail.com> skrev i news:ac810u$euk$1@sunsite.dk
> kjeldgaard wrote:
> > Vil der kunne opstå konflikter, hvis man kører med et grafikkort der
> > har DDRRAM (Palit Microsystems Daytona GeForce3 Ti200 w/TV-Out), når
> > der sidder SDRAM i bundkortet?
>
> Overhovedet ikke. Jeg har i hvert fald aldrig oplevet problemer med det.
Har
> selv en overgang kørt med SD-Ram på mit Asus A7A266-E, samt DDR-ram på mit
> GeForce 2 Ti 64 mb DDR TV. Der var ingen problemer, men jeg har dog nu
> skriftet til DDR-ram på moboet også, da de er hurtigere!
>
> Men altså, intet at være nærvøs for - såvidt jeg er orienteret!
>
> --
> Martin K
>
Korrekt ..kører selv med 256 mb SD-ram på bundbrædtet og 32 mb DDR-ram på
mit Asus 7700 (Geforce2GTS)

Kommentar
Fra : kjeldgaard

Dato : 20-05-02 20:40

hej allesammen,

tusind tak for jeres tilbagemeldinger. Så kan vi jo sådan set bare klø på!

kjeldgaard