/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
kileremme til Norlett Proff fræser
Fra : hvidtiger
Vist : 2959 gange
100 point
Dato : 16-04-04 21:02

er der nogen der har en ide til hvor der findes kileremme til en gammel Norlett Proff. fræser ?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 16-04-04 21:25

har prøvet men det er svært at finde noget overhovedet...
står der ikke et mål på remmen.. ellers så prøv at tage et mål af den.. måske kan man finde en tilsvarende

Junior

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-04-04 21:31

Det er muligt at firmaet her kan skaffe remmen.
De har så vidt jeg kan se ikke nogen hjemmeside.
K.E.J. Motor & Maskinservice ApS
Riskær 11
2765 Smørum5
2765 Smørum
Tlf:44972758
kej-motor@smorumnet.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 21:33
Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 21:36
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-04-04 21:42

Er det en ganske almindelig kilerem, og hedder den noget i retning af:
A 38
B 42
Z 35
Eller noget helt andet som står skrevet/stemplet på ryggen.
Emesen.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-04 23:51

Ellers tag remmen med ned på maskinstationen eller andre steder hvor de har den slags feks hvor de handler med landbrugsmaskiner Der har de en måleskinne hvor man lægger remmen indi og trækker ned så de kan se det nøjagtige mål Hvis remmen er i stykker eller mangler helt kan man tage et stykke snor og binde i remskiverne på maskinen og afmonterer den derefter og så tage med som mål
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 17-04-04 00:35

Hvor bor du? Alt kan skaffes og specielt til havemaskiner. www.bottruphavemaskiner.webbyen.dk
Siden er under opbygning men firmaet eksisterer i bedste velgående og tegnes af undertegnede.
Giv mig størrelsen og jeg vil tro at jeg har den hjemme, eller kan skaffe den til midt i næste uge.
Typebetegnelsen på maskinen er også nok.

Peter.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-04 00:16

Husk at lukke
Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-05-04 23:09

Har du fået en ny rem????