/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Kan man......
Fra : Duckieboy
Vist : 460 gange
186 point
Dato : 19-05-02 10:55

Hejsa alle gode folk...

Jeg er lige ved at anskaffe mig en Ericsson t68 mobiltelefon, men har lige et spørgsmål....

Er det sådan at man kan udskifte fronten på den, sådan så man kan skifte imellem den guldfarvede og den metalgrå farve...

Jeg ville blive meget glad hvis jeg fik en masse svar...

MVH Nicolai

Accepteret svar
Fra : mancom

Modtaget 196 point
Dato : 19-05-02 11:09

Hallo Duckieboy,

Tillykke, fed telefon, som du nok skal få meget glæde af. MEN MEN MEN - Nej Ericsson, har lukket for muligheden for, at du skifter fronter (selv i hvertfald). For at du skal kunne bevarre de 2 års reklamationsret, må ingen andre end Ericssons værksteder åbne/skille din telefon.

Tilgengæld kan du lige få af vide at du fra på tirsdag kan få opdateret din software, så den indeholder alle de nye ting som er i Ericsson T68i modellen.

Du kan finde de værksteder som kan hjælpe din på http://www.mancom.dk under support/repartion.

God Pinse // Morten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-05-02 18:17

"Duckieboy" <Duckieboy.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:oHJF8.11505$4f4.461770@news000.worldonline.dk...
> Hejsa alle gode folk...
>
> Jeg er lige ved at anskaffe mig en Ericsson t68 mobiltelefon, men har
> lige et spørgsmål....
>
> Er det sådan at man kan udskifte fronten på den, sådan så man kan skifte
> imellem den guldfarvede og den metalgrå farve...
>
> Jeg ville blive meget glad hvis jeg fik en masse svar...
>

Det mener jeg bestemt ikke man kan. Håber du får mange flere svar

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 19-05-02 19:14

>> Er det sådan at man kan udskifte fronten på den, sådan så man kan
>> skifte imellem den guldfarvede og den metalgrå farve...

> Det mener jeg bestemt ikke man kan. Håber du får mange flere svar

Det kan man godt. Teleservice tager kr. 150,- for ny front. Jeg vil tro
man selv kan skifte fronten med en torx-skruetrækker.

http://www.teleservice.com/

Kommentar
Fra : Duckieboy

Dato : 19-05-02 23:02

Til B. Dam

tak for dit svar!!.....men jeg skal lige have noget på plads......

Det som teleservice gør: er det noget som gør at den garanti på 2 år som der er på telefonen ophører????

og udskifter de en front for 150?, eller kan man købe en ny front for 150?...eller hvordan er det??

og arbejder du der ...eller kender du det bare...