/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hente sange hos Kazaa Lite++
Fra : Breunski
Vist : 449 gange
50 point
Dato : 16-04-04 18:04

Jeg mangler sangen "Close the Door" med Tim Christensen, men når jeg søger på den hos Kazaa, står der altid "More sources needed" selvom der er over 200 users...........Nogle der ved hvordan man kan hente nummeret alligevel?

Og ja, jeg har prøvet at vælge find more sources

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 18:06

Tror din pladeforretning har den..

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 16-04-04 18:26

Gør som refi siger,be din plateforretning logge seg på Kazaa med det nr. så er alt i orden...

Kommentar
Fra : mart2638

Dato : 16-04-04 18:29

Du kan downloade WinMX (http://www.winmx.com) det er det bedste til at downloade musik og film med... (syntes jeg)
Grunden til at du ikke kan dowloade det der musik er fordi at dem du dowloader fra kan bestemme om de vil have at du skal dowloade fra dem og de kan afbryde når somhelst.
Du kan prøve og trykke på en af de andre af sangene (samme som den du vil downloade) og så fortsætter den der fra.. Håber du kan bruge mit svar hilsen Martin

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 16-04-04 18:42

brug eMule (server: Razorback)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-04 18:57

Mon der er en P/- Her

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-04 18:58

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 16-04-04 19:00

mart2638 og gangster, det er ifølge kandu´s regelsæt ikke tilladt at anvise eller opfordrer andrer til at begå ulovligheder. Dette kan føre til øjeblikkelig udelukkelse fra kandu.

mvh
ellebye

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 16-04-04 19:05

En til

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 16-04-04 21:55

refi >> hvis du bare vil være smart i en fart så vær det et andet sted

Kommentar
Fra : eddie_skov

Dato : 16-04-04 21:56

Vil tro der er noget i din opsætning på lite der er kikset - jeg kan sagtens hente det nr.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-04-04 22:02

??????

"eddie_skov"

Vil du uddybe det - tak

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 17-04-04 16:37

Det er utroligt som nogle folk kan have ondt et hvis sted, hvis andre omgås lovgivningen på en særlig måde. Det er de samme typer som aldrig går over rødt og sådan?

Jeg læser jura og er fuld klar over, at det er en ulovlig måde at hente musik på. Men overtrædelsen må tillægges formildende omstændigheder, da download sker med henblik på et eventuelt senere køb.

Ophavsretslovens regler om eksemplarfremstilling til privat brug

§ 12. Af et offentliggjort værk må enhver fremstille eller lade fremstille enkelte eksemplarer til sin private brug, såfremt det ikke sker i erhvervsøjemed. Sådanne eksemplarer må ikke udnyttes på anden måde.
Stk. 2. Bestemmelsen i stk. 1 giver ikke ret til at
1) opføre et bygningsværk,
2) fremstille et eksemplar af et kunstværk ved afstøbning, ved aftryk fra original plade eller stok eller på nogen anden måde, som indebærer, at eksemplaret kan opfattes som en original,
3) fremstille eksemplarer af edb‑programmer i digitaliseret form,
4) fremstille eksemplarer i digital form af databaser, når eksemplarfremstillingen sker på grundlag af en gengivelse af databasen i digital form, eller
5) fremstille enkelte eksemplarer i digital form af andre værker end edb-programmer og databaser, medmindre det udelukkende sker til personlig brug for fremstilleren eller dennes husstand.
Stk. 3. Bestemmelsen i stk. 1 giver ikke ret til at benytte fremmed medhjælp ved eksemplarfremstillingen, når der er tale om
1) musikværker,
2) filmværker,
3) værker af brugskunst eller
4) kunstværker, såfremt eksemplarfremstillingen har form af en kunstnerisk gengivelse.
Stk. 4. Bestemmelsen i stk. 1 giver ikke brugeren ret til ved eksemplarfremstilling af musikværker og filmværker at anvende teknisk udstyr, der er stillet til rådighed for almenheden på biblioteker, i forretningslokaler eller på andre offentligt tilgængelige steder.

Jeg synes desuden, at jeg rigeligt støtter pladeindustrien, da jeg efterhånden har rundet de 1000 CD'er, som ER købt og betalt. Jeg er nu bare begyndt at lytte til sangene fra pladerne før jeg køber dem, da min pengepung efterhånden ikke er til at købe CD'er, som jeg i virkeligheden ikke har brug for.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 16:57

Jamen så bare vent til regningen kommer - Jeg tror de er bedøvende ligeglade med at du læser jura.

Giv endelig ikke din forklaring til Censor for så dumper du.

God Weekend.

Accepteret svar
Fra : olehermann

Modtaget 50 point
Dato : 17-04-04 18:36

Du er ulidelig selv hævdende REFI,hvorfor springer du f.. h.... ikke bare spgm der støder din moral over,gå ud og vælt cyklister der kører på fortovet

Kommentar
Fra : refi

Dato : 17-04-04 18:45

Læs dog KANDU´S regler.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 17-04-04 20:06

>olehermann og andre.

Ved at logge på kandu "skriver" eller samtykker man samtidig at overholde kandus regler. Hvis man ikke kan eller vil underkaste sig de regler, bør man nok finde et andet forum at stille et sådan spørgsmål i.
Det har INTET noget med >refi moral at gøre, tværtimod er det jeres moral der er forkastelige, og sådan en, undskyld udtrykket, "smøre" fra een der læser jura.

Der er rigtigt godt dansk sætning der lyder "Kan man ikke lide lugten i bageriet, skal man finde en anden bager".

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 17-04-04 20:16

Tak for svaret olehermann. jeg tror bare jeg stopper spørgsmålet her. Jeg stillede sådan set bare et spørgsmål for at få lidt hjælp, men jeg havde nu ikke regnet med at det skulle skabe den store debat. Men sådan er det åbenbart.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 17-04-04 20:36

Der er rigtigt godt dansk sætning der lyder "Kan man ikke lide lugten i bageriet, skal man finde en anden bager".

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-04-04 21:29

refi

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-04-04 21:31

Ellebye