/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Unlock nokia 3510i
Fra : torbenmj
Vist : 528 gange
100 point
Dato : 15-04-04 09:51

Hej

Jeg har en fået fat i en Nokia 3510i som skal låses op er der en som kan hjælpe mig med det
IMEI : 351476802014735
Og så er den med: Dlg
På forhånd tak
Torbenmj

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 15-04-04 09:56

Imei: 351476802014735
-----------------------------------

#pw+433917362141312+7#
brug denne vejledning
http://www.openphone.dk/vejled-dct4.php
Hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : johs

Dato : 15-04-04 10:23

DEN KODE ER TIL EN 3510i DER ER LÅST TIL DEBITEL HANS TLF.
er LÅS til DLG = TDC. ( dlg bruger teledanmarks netværk )

den rigtige kode er.....

#pw+003173033113377+7#

1)Fjern sim kortet, og tænd telefonen.
2) Tast #pw+KODE+7#, i stedet for ordet KODE taster du koden
som du modtager fra mig
3) Så sætter du det ønskede sim kort i, tænder for telefonen
Og du er nu klar til at ringe.

Hvordan får jeg tegnene + p og w frem?

1)For at få p frem trykker du på * 3 gange inden for et sec.
2)For at få w frem trykker du på * 4 gange inden for et sec.
3)For at få + frem trykker du på * 2 gange inden for et sec.

Det er vigtigt at du er sikker på du taster det rigtige, da du kun har 5 forsøg og derefter kan telefonen kun låses op med et kabel.

Mvh. www.dkunlock.com

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 15-04-04 10:31

he he smart nok at hente vejledningen fra min side og pate den ind her
men det er da helt okay
jeg har tit oplevet DLG er låst til debitel
men lad os se viken kode han finder som virker
Hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 15-04-04 10:36
Kommentar
Fra : bixen

Dato : 15-04-04 10:37

Dlg net er låst til debitel har selv åbnet mange af dem så openphone har ret

Byens bedste unlocker

www.denlillebix.dk

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 15-04-04 10:42

tak he he

nu mangler vi bare han fortæler det selv
hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : johs

Dato : 15-04-04 11:58

måske har i ret....?

har selv haft dlg. den var låst til TDC

Prøv at kikke på www.dkunlock.com

der er en Vejledning.......

Kommentar
Fra : johs

Dato : 15-04-04 12:01

@openphone

Hvis tlf. er låst til DEBITEL er din kode selfølgelig rigtig...

Kommentar
Fra : bixen

Dato : 15-04-04 12:14

det er sån at når man man vælger dlg. så kan man selv bestemme og det er sonofon´s net eller tdc´s net man vil bruge jeg har lige skrivet nogen papier under hos dlg og på dem skulle jeg så vælge sonofon eller tdc og jeg vælte tdc så når jeg for min nye telefon ville den være låst til tdc og ik sonofon.... så ham torbenmj må jo vide og han har tdc net eller sonofon net det står på den aftale han har lavet med dlg.

venlig hilsen
Byens bedste unlocker

www.denlillebix.dk

Kommentar
Fra : johs

Dato : 15-04-04 12:25

På DLG`s hjemmeside (http://www.dlg.dk/DLG+Tele/Mobil/Abonnement.htm ) skriver de at man selv kan bestemme hvilket net man vil Ha`
TDC el. Sonofon.
Som bekendt er DEBITEL = TDC+SONOFON

Debitel kode = #pw+433917362141312+7#
TDC = #pw+003173033113377+7#
SONOFON = #pw+378046504632447+7#

DET ER 3 Forsøg.

Kommentar
Fra : ny20

Dato : 16-04-04 10:30

Hej jeg har en med emi nr .. 351536006229551 kan jeg bruge det sammen som ovenstående .. har prøvet men virker ikke .. ved ikke hvilken operatør den er købt med HJÆLP..
mvh
maria

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 16-04-04 20:05

ups Maria
det er noget skidt koderne bliver beregnet udfra emei nr og operatør(code)
så duha bestemt ikke kunne bruge dissse tre koder
du har kun 2 forsøg tilbage
find ud af hviken operatør den er købt til så mailer du bare tilbage til mig

Kommentar
Fra : ny20

Dato : 16-04-04 20:14

Hej

tak for dit svar men nu har jeg brugt alle 5 forsøg så jeg har været ude og købe mig et datakabel men det kan jeg heller ikke helt finde ud

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 16-04-04 23:34

Man kan IKKE låse en Nokia 3510i op med et datakabel alene.. Du skal have en Tweek 2,0 eller 2,1 sammen med et datakabel. Men fortvivl ikke.. du kan altid finde en unlocker på www.dkunlock.dk som kan klare det for dig!
En anden gang kan du altid låse din Nokia telefon GRATIS op på www.helloo.dk
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : torbenmj

Dato : 19-04-04 16:34

Hej
tak for alt men desvære så er der ikke noget der virkede så det bliver med kabel i stedet for
ellers tak for hjælpen
mvh
Torbenmj

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 19-04-04 17:07

hej torbenmj
det ville da være rart vis du lukke dit spørgsmål
selv om de svar her ikke har hjulpet

husk man har kun 5 forsøg ved unlock med kode

hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-04-04 21:55

Sorry,,vet ikke om norske tlf`er er dumme men de kan resettes med fbuskabel og programmet mfbus15,da burde danske vel også ku det eller???

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 20-04-04 22:01

Fbuskabel kan kun Resette Sikkerhedskoden.. Men i Danmark er det ikke simlåsen..
Der er en forskel. Men alle er velkommen til at prøve.. Programmet ligger frit tilgængeligt på min hjemmeside under "Gratis Download" på www.helloo.dk
God fornøjelse
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-04-04 22:05

Blir vel en fornøyelse da

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 20-04-04 22:05

Blir vel en fornøyelse da

Kommentar
Fra : icecold

Dato : 30-04-04 20:22

Det letteste er at gå ind på denne hjemmeside www.macsat.com/cell.php Det er en gratis dansk side. Jeg har selv låst min Nokia 3510i op og det virker 100 % og er vildt let. God fornøjelse.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 30-04-04 22:25

Jamen hvis du har læst tråden ville du vide at der allerede var en som har henvist til en side med koder. Gratis selv... men manden kunne ikke få det til at virke da han har prøvet mere end 5 gange.. Så du spreder bare links ud da jeg kan se du har skrevet det samme i mange andre tråde.. Læs venligst hvad sagen drejer sig om i stedet.. Det ville gøre det meget nemmere..
Hilsen Dan