/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
visning af webcam :S
Fra : thbala
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 13-04-04 22:32

hey

Hvorfor kan jeg ikke se andres webcam når jeg bruger msn messenger 6.1? Det virker fint med én enkelt person, men ingen andre. Jeg synes selv det lyder mystisk at det kan lade sig gøre med en uden problemer når det ikke virker med andre.

Hvad kan problemet være og hvordan kan det evt. løses?

Jeg har prøvet at bruge eyeball, men der kan det slet ikke lade sig gøre for mig at logge på. Den skriver vist noget med timeout.

Mvh. Thbala

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 13-04-04 22:40

Sikkert fordi andre har en form for firewall på

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 13-04-04 22:41

andre siger at jeg er den eneste de ikke kan vise til og så er det vel udelukket... medmindre den firewall spærrer for mig... men det tror jeg nu næppe.. eller?

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 13-04-04 22:51

thbala

Vi kan prøve nu, hvis du opgiver din mailadresse, så skal jeg prøve

mvh
Frank

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 13-04-04 22:54

det er jubiihuu@hotmail.com

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 14-04-04 00:46

Undskyld thbala

Jeg var for længe om det. Jeg har opretttet dig. Skal vi prøve i morgen? Jeg har fridag fra arbejdet. Hvad tid er du på msn?

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 14-04-04 18:34

hey Franksp

det er helt i orden...

hvis du logger på i aften er jeg højst sandsynligt online...

Kommentar
Fra : basse59

Dato : 14-04-04 19:08

Hej thbala jeg håber i finder en løsning for jeg har samme problem
PS håber du skriver hvad der er galt Hilsen Basse59

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 14-04-04 19:19

hej Basse59.

skal nok skrive hvad der er galt hvis jeg finder frem til problemet.

og du må også meget gerne lige maile mig hvis du finder løsningen

Mvh Thbala

Kommentar
Fra : basse59

Dato : 14-04-04 19:22

Hej det skal jeg med glæde gør Mvh Basse59

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 18-04-04 10:32

Hej, det er fordi de andre ikke har opdateret deres messinger. Sådan har det været HVER gang jeg og andre har haft problemer med messinger. Få dem til at opdaterere og det vil virke!

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 18-04-04 16:41

hej tbayj...

det kan ikke være problemet... har tjekket at dem jeg prøver at se webcam fra har præcis samme version af messenger som jeg. (6.1.0211)

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 18-04-04 19:06

Kan de se dig?

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 18-04-04 20:18

nej det kan de ikke... men det er et helt andet problem der bunder i at jeg ikke har noget webcam

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 18-04-04 20:25

Har du xp?

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 18-04-04 20:26

ja det har jeg...

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 18-04-04 20:27

Ellers afinstaller messinger. Måske det ville hjælpe.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 18-04-04 20:28

Har du opdateret xp? Prøv windows update...

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 18-04-04 20:28

Har du opdateret xp? Prøv windows update...

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 18-04-04 20:31

ja den er opdateret så sent som i dag... der kommer jo efterhånden opdateringer på det så stabile windows det hver 2. dag...

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 22-04-04 22:36

Hvad skal vi gøre for at hjælpe "thnala". Jeg ved det ikke. Har ikke haft problemet før. mvh
Frank

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 23-04-04 06:21

Kig efter om flueben i -beskyttelse af personlige oplysninger-synlighed og beskyttelse af bla bla-det er kun personer på min liste over tilladte personer,der kan se min status og sende meddelelser til mig
Det er aller øverst der skal være flueben,ingen fluer i resten.