/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Anlæg til SFX
Fra : bumsbabs
Vist : 442 gange
120 point
Dato : 13-04-04 19:12

Hej.
Jeg står og vil til at lave anlæg i min Sfx. Jeg har prøvet at skære nogle plader ud til hullet i hjelmkassen, men jeg kan ikke få den til at passe ordentligt så den ligger fast og ikke falder ned.
Nogen der har nogle forslag til hvordan man kan lave en præcis skabelon, eller nogen der selv har lavet et, og har en skabelon de kan maile til mig???
På forhånd tak.
Mvh Steffen

Accepteret svar
Fra : jk6

Modtaget 130 point
Dato : 13-04-04 19:57

hvis pladen passer nogenlunde i formen og ser pæn ud, kunne du bare skrue et par bolte i, så de stikker vinkelret ud inden i hjelmkassen, således at pladen kunne hvile på disse...

Kommentar
Fra : bumsbabs

Dato : 14-04-04 16:58

Tjo... Det lyder ikke som nogen dum idé... Men er der ikke nogen der har lavet et selv, og kan fortælle mig hvordan jeg laver en god brugbar skabelon????

Godkendelse af svar
Fra : bumsbabs

Dato : 16-04-04 16:48

Tak for svaret jk6.

Kommentar
Fra : railer

Dato : 25-11-04 01:03

Har selv lige lavet en plade til SFX. Du kan bare tage en side fra en papkasse og langsomt klippe til så den til sidst asser 100%. Eller du kan lidde den over hjelmrummet og banke på kanterne, så kommer der aftryk i pappet. Jeg lavede pladen lidt for stor, og så høvlede jeg den til bagefter....

Kommentar
Fra : ralle3250

Dato : 13-10-08 15:39

tag noget flamingo og skær ud efter hulet