/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
mens g-punte
Fra : nokiafri
Vist : 583 gange
45 point
Dato : 09-04-04 18:51

hey ville bare høre hvor mens g putk er henne for ville godt vide

quins jj

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-04 18:52

Du har sgu nogle sjove spørgsmål - men jeg tror ikke et sådant eksisterer.

Det er nok forskelligt fra mand til mand.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 09-04-04 18:53

jeg mener at have hørt, at det sidder ved prostata-kirtelen.. (altså et godt stykke oppe i ass)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-04-04 18:53

>>>>>>>>>>>X<<<<<<<<<<<<<<<<
Der

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-04-04 18:54

->hvis det er rigtigt sidder mit i halsen og påvirkes af humle

Accepteret svar
Fra : 8x140844

Modtaget 55 point
Dato : 09-04-04 18:54

Det sidder ca. 5 cm oppe i røven. man nå det med sin lange finger.

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 09-04-04 18:55

er det godt nok?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-04 18:57

Prøv at mærk efter

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-04-04 19:54

Der kan man bare se, hvor lidt oplyst mænd er omkring deres egn sexualitet.
Refi for satan. Det må din kone da vide noget om. Det handler jo om anatomi

lige bag pungen sidder en erogen zone, som kaldes mandens g-punkt. Det kan nemmest beskrives som mellemkødet, hvor det gør godt med berøring eller let tryk med en eller to fingre eller tungen....

Frida...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-04 19:57

Det må afprøves "frida".

Godt hun ikke er hjemme - kender stedet, men vidste ikke det betegnedes som mandens g-punkt.

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 09-04-04 19:59
Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 09-04-04 20:00

Dette har jeg taget fra iForm, og det er en udmærket vejledning.

Teknisk set er der tale om massage af prostata, hvilket både kan gøres indvendigt og udvendigt. For de fleste er det for grænseoverskridende med en finger oppe i sin mand. Men efter sigende skulle det være en sensationel oplevelse.

Tør du og din partner at være hæmningsløse, får du her teknikken. Husk sikkerhed, renlighed og en god olie. Lad din finger blidt trænge op i ham til og med andet led på fingeren. Vip så fingeren op mod hans navle med en "kom her"-bevægelse. På den måde kan du blidt stimulere hans prostata indefra. Lange negle må frarådes.

Rosekamp

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-04-04 20:09

Den skal vist lægges på hovedpuden i aften sammen med en saks.

Godkendelse af svar
Fra : nokiafri

Dato : 11-04-04 23:05

Tak for svaret 8x140844.