/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Andre operativsystemer / Spørgsmål
10  miritdk 585
AmigaOS
Fra : Zimo_89
Vist : 339 gange
121 point
Dato : 08-04-04 20:50

ER der nogle der ved noget om AmigaOS....

Hvor kan det donwloads(kun direkte links.... ikke google.com)

Kommentar
Fra : Zimo_89

Dato : 08-04-04 20:55

ingen svar troede d var et gratis OS

Kommentar
Fra : hutlihut

Dato : 08-04-04 23:08

Det er ikke gratis. Jeg har skam både Amiga og OS til den, men det kræver jo en AMIGA computer.
Der findes masser af steder hvor du kan hente ting til Amiga, men det kan du selv finde.
En Amiga skal har et specielt boot system og de små modeller skal altid bootes med diskette, men der findes også modeller, der virker stort set som en PC. Det er sådan en jeg har den hedder Comodore Amiga 3000 og er på 25 mhz og har en harddisk på 100 mb., men det er utroligt hvad den kan afvikle af grafik.
Amigaen er ikke kompatibel med PC'er, men der findes modulatorer der kan konvertere.
Hvad havde du i tankerne?
vh
Bjarne

Kommentar
Fra : brilleaben

Dato : 14-04-04 07:36

En god "start" side er:

http://www.amiga.com/

Kommentar
Fra : Zimo_89

Dato : 23-11-04 22:19

jeg troede
at det var en form for emulator:P

men efter du var hurtigst ude og forklarede mig det får du pointene