/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
unlock udstyr
Fra : teleexperten
Vist : 548 gange
40 point
Dato : 07-04-04 22:22

hvor køber man biligst unlock udstyr
til kabel unlock af dct4 nokia
alcatel (kode og kabel unlock) til danske telefoner
siemens (kode og kabel unlock) til danske telefoner
motorola (kode og kabel unlock) til danske telefoner
sonyericson (kode og kabel unlock) til danske telefoner
og hvor finder man bilige reservedele til alle telefoner
link gerne til både danske og udenlandske hjemmesider

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 22:34

prøv at kikke her http://www.kandu.dk/dk/news/381097/groupid/30109
mvh granslam

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 07-04-04 22:36

Hvad skal du med en kabel?? DCT4 kan remote unlockes helt gratis..... jeg kan gøre det med alle nokia telefoner.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 07-04-04 22:39
Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 07-04-04 22:40

Jeg kan evt. give dig et program tilat udregne koder til alle nokia telefoner både DCT3 & DCT4

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 07-04-04 22:42

vil bare kunne unlocke med kabel .... dem som er lidt klodset til det der med kode unlock (jeg kender godt diverse kode beregner)
samt flashe dct4 telefoner

Kommentar
Fra : 8x140844

Dato : 07-04-04 22:50

Okay.... hmm så kan du besøge www.mobilkabler.dk der kan du finde de kabler du har brug for.

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 08-04-04 10:15

hej lukker du ikke lige dit spørgsmål tak
mvh Granslam

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 08-04-04 11:52

jeg ønsker flere links
dem der er kan ikke bruges til noget fornuftigt

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 40 point
Dato : 08-04-04 12:01

www.modify.dk så ved jeg virkelig ikke hvad du ønsker ? teleexperten eller openphone_unlock hmmm

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 08-04-04 12:05

jeg kan selvfølgelig ikke svare for teleexperten men dem der har været er ikke til at råbe hura for med prisen på deres udstyr

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 08-04-04 12:10

hvis du ikke er teleexperten syntes du så ikke du skulle fise ud og stille dit eget spørgsmål
i stedet for at stille det i andres spørgsmål det kunne jo tænkes at teleexperten
var tilfreds med svaret .
mvh Granslam

Godkendelse af svar
Fra : teleexperten

Dato : 08-04-04 12:27

Tak for svaret granslam.
hmmm openphone_unlock vil sikkert blande sig for at forvire nogen her
men tak for svaret
jeg kender godt openphone
han er rimelig dygtig
gør ikke meget i nokia unlock mere (dog gør han det gratis) med kode unlock
men sonyericsson kan han
men jeg vil nu give ham ret de links som er kommet er ikke at råbe hura til

Kommentar
Fra : UAV

Dato : 21-04-04 18:18

Spørg på www.unlockforum.dk