/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ridser på Samsung e700 udvendig skærm
Fra : rbille
Vist : 610 gange
50 point
Dato : 07-04-04 11:20

Er der Een der kender et godt tip til at fjerne ridser fra den lille udvendige skærm, på en Samsung E700?

Accepteret svar
Fra : hr.lom

Modtaget 60 point
Dato : 07-04-04 11:32

"thansen.dk" har et pole'rmiddel der efter sigende skulle fjerne ridser fra displayet, til 38,00 kr. Jeg har ikke prøvet det selv da jeg kommer klar pakketape (det brede) over min skærm. Derved kommer der ikke ridser.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 07-04-04 11:35
Kommentar
Fra : rbille

Dato : 07-04-04 11:39

Hmm...synes det med at tape skærmen ser lidt klodset ud, men det er selvfølgelig den eneste måde at være helt sikker på.

Jeg vil prøve at tjekke det polermiddel ud...

dscoop? hvor er det lige helt præcist jeg skal kigge i den tråd?

Godkendelse af svar
Fra : rbille

Dato : 07-04-04 11:42

Tak for svaret hr.lom.

Kommentar
Fra : hr.lom

Dato : 07-04-04 11:49

Jeg forstod heller ikke "dscoop".
Tapen kan ikke ses, men du kan jo prøve.Det overflødige tape skæres væk langs kanten. Det skal lige prøves et par gange før det sidder pænt uden bobler. Hele familiens mobiler er med tape ( 5 stk.), og ingen kan se forskel. Det er osse bare lige et forslag.
Hvis du har "thansens" katelog er det på side 33, altså det nye der er kommet.

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 07-04-04 12:29

Min fejl, sorry... misforstod...

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : rbille

Dato : 07-04-04 16:48

Hmm... Måske skulle jeg prøve det tape, hvis jeg får fjernet ridserne, hvor finder man sådan noget henne? Måske et dumt spørgsmål, men pakketappe, siger mig ikke så meget?! :)

Kommentar
Fra : hr.lom

Dato : 07-04-04 21:56

Pakketape er det du lukker et papkasse med. Fås osse i brunt, er nok det mest brugte, det har samme bredde som gaffatape.
Pakketape købes i f.eks. boghandler, byggemarked eller posthuset. Det bedste er navnet "tesa" det er mest klart.
Til at skærer det overflødige tape væk bruger jeg en hobby kniv eller et barberblad, men forsigtig.
Der er ingen spørgsmål der er dumme, hvordan skulle vi ellers lærer noget nyt.