/ Forside/ Interesser / Dyr / Hunde / Spørgsmål
10  vaxen 2670
En foxtere hvalp til 200kr
Fra : Srithus
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 06-04-04 23:08

Hej min ven kom til at købe en hvalp som han ikke er vild med den, da han bor i en lejlighed kan han slet ikke have den der hjemme, derfor sælger han sin hvalp for 200kr han bor i Herning, han købte den for 500kr i sidste uge, men han vil af med den så hurtigt som muligt, han har det meget sværet med den, så hvis nogle er intereseret skriv her eller kontakt ham på 60767608 eller hans mail nila@tamilnila.dk

tak...

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 06-04-04 23:09

Prøv www.dba.dk

Kommentar
Fra : refi

Dato : 06-04-04 23:13

En annonce i en lokalavis giver nok bedre resultat.
Den burde ikke være så svær at komme af med.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-04 23:17

Eller i Brugsen Øhh sådan findes vel også i Herning
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Srithus

Dato : 06-04-04 23:58

Beugsen Øhh er det en dyr handel eller

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-04-04 23:59

Ups Brugsen u no *s*

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 07-04-04 01:29

Ikke for noget, men hvordan kan man komme til at købe en hund, det bør ikke være et impulskøb, og han vidste vel på forhånd at han ikke måtte have hund i lejligheden da han købte den.

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 07-04-04 02:09

Helt enig med ellebye, har selv lige købt en og har overvejet det i over 5 år.. fordærdeligt hvad folk gør

Men held og lykke med at komme af med den.. håber den har det godt

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 07-04-04 06:43

Kunne han ikke bare aflevere hunden til det lokale hundeinternat (se i den lokale telefonbog). Jeg har en eller anden fornemmelse af, at hunden ville have sandsynlighed for en bedre fremtid herfra.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 07-04-04 08:10

>Ellebye.

Og hvad har bollerister ævlebævles fucking kommentar lige med sp. at gøre

Ram

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 07-04-04 08:22

Hejsa

Jeg er selv den lykkelige ejer af en sådan hund, og jeg kender et par stykker der er på udkig efter en, så jeg giver lige adresse og telefonnummer videre.

mvh
Heninng

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 07-04-04 17:52

--Du har vel set flg. spørgsmål:

http://www.kandu.dk/dk/spg/37381

Det er godtnok en sjællænder uden bil, men hvis I kunne finde ud af noget med at aflevere, så kunne det da være, at det var en mulighed...

Kommentar
Fra : Frk_Laura

Dato : 07-04-04 23:40

Hej
Du kan også prøve her www.hunde-formidling.dk

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 28-04-04 00:01

Husk at lukke
Mvh sune