/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Akselerarion
Fra : Timberjack
Vist : 283 gange
87 point
Dato : 06-04-04 16:01

Jeg har en suzuki street magic der er komplet tunet.
den har kørt perfekt, hurtig akceralation til 80 som er max.
men lige pludsrlig vil den kun køre 50. den akcelerer med 8500 omdringer lige til 50 så taber den omdreniger til 6500.
jeg har tjæket alt igennem men jeg kan ikke finde årsagen.
der er nogen der siger at det er fordi at der er noget forkert ved variometert og fjederne, men det har jeg ikke ret meget forstand på jeg kan bare se at det ikke er ret meget slit.

Kommentar
Fra : nilsg

Dato : 06-04-04 18:15

Når du pepper knallerten op - skal du bruge et "koldere" tændrør.
Bruger du det originale tændrør, kører den udemærket i starten - indtil tændrøret bliverfor varmt.
Rådfør dig hos tændrørsforhandleren- hvis du ikke kan finde det i manualen.
nilsg