/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
MP3-filer
Fra : Matthew
Vist : 636 gange
100 point
Dato : 06-04-04 13:50

Hej!

Jeg har downloadet noget musik, *ups*, som ligger på min computer som MP3-filer. Er der nogen her, der kender et program, der kan lave MP3-filer om til WAVE-filer? Det har jeg brug for!

Og kan jeg få fat i det program, her fra min stol, altså downloade det et eller andet sted fra?

Håber på et fornuftigt svar!

Matthew...

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 06-04-04 13:51
Kommentar
Fra : Matthew

Dato : 06-04-04 14:00

Måske.. Hvordan virker det?

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 06-04-04 14:04

Hmm.... brug det her istedet for! det lidt nemmere at finde ud a:
http://download.com.com/3000-2140-10280095.html?tag=lst-0-6

Kommentar
Fra : love_me_please

Dato : 06-04-04 14:18

kan man ikke bare højrerklikke på filen og gemme den som vaw istedet for mp3?

Accepteret svar
Fra : bixen

Modtaget 110 point
Dato : 06-04-04 14:36

du kan osse finde noget på www.download.dk

hilsen byens bedste unlocker

www.denlillebix.dk

Kommentar
Fra : Matthew

Dato : 06-04-04 16:10

dscoop80 - Efter at have installeret det program, fandt min computer 76 virus- og spywareprogrammer... Du har ikke noget, der både er til at finde ud af, men også virusfrit?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 06-04-04 17:18

ripper til mp3 og andre formater alt efter hvilke codec du henter http://www.dbpoweramp.com/
mvh Granslam
ps. er uden spyware og virus

Godkendelse af svar
Fra : Matthew

Dato : 06-04-04 22:24

Kommentar
Fra : Kevin_GDW

Dato : 25-08-04 18:23

Søg efter programmet MUSICMATCH JUKEBOX... For det første det bedste til at afspille musik, hvis man li bruger et par min på at sætte sig ind i det.. Ik nok med det har det et "convertions program" så du kan convetere mange musik filer.. hent programmet og hvis det ik virker så skriv enten her eller på min mail Kevin_GDW@hotmail.com... Good luck

-->>Kevin