/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
cover til siemens SL 45
Fra : nipmads
Vist : 566 gange
80 point
Dato : 14-05-02 18:59

Jeg er kommet til at tabe min Siemens SL 45 på gulvet og knækket coveret, kunne godt tænke mig at vide om det er muligt at få et nyt cover, hvad det koster, og hvor man kan købe det.

Kommentar
Fra : mancom

Dato : 14-05-02 21:30

....Og hvis ikke du vil have, at din dyre telefon skal ligne noget fra BR legetøj med et T. Hansen cover, så skal den desværre ind over et autoriseret værksted, fordi det igen af garanti hensyn ikke er muligt at købe originale reservedele i løs handel. Taget i betragting at din telefon er ret dyr så vil en repartion formodentlig være prisen værd, da det koster omkring 500 kr (obs det er en ca. pris, men man kan selvfølgelig få et pristilbud).

// Morten

Accepteret svar
Fra : Nyhedsbruger

Modtaget 80 point
Dato : 19-05-02 12:10

"nipmads" <nipmads.news@kandu.dk> wrote in message
news:IibE8.2584$4f4.212497@news000.worldonline.dk

> Jeg er kommet til at tabe min Siemens SL 45 på gulvet og knækket
> coveret, kunne godt tænke mig at vide om det er muligt at få et nyt
> cover, hvad det koster, og hvor man kan købe det.ke bruge min stavekontrol

Hejsa....

En af mine venner arbejder på Siemens. Det mest fornuftige vil nok være
at indlevere den der, og få opdateret den til en SL45i. Det koster 500,-
og så får du et sprit nyt cover på, som ser lidt federe ud, da skriften
er ændret til sølv istedet for sort (altså der hvor der står Siemens)

Endvidere får din telefon det nye Java m.m.

Mvh. Anders

--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Godkendelse af svar
Fra : nipmads

Dato : 19-05-02 23:27

Tak for svaret Anders Berg. Du har hjulpet mig meget!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 20-05-02 12:47

"nipmads" <nipmads.news@kandu.dk> wrote in message
news:uIUF8.415$N46.22863@news010.worldonline.dk

> Tak for svaret Anders Berg. Du har hjulpet mig meget!

Det var skam så lidt. Har du så fået den opdateret? :)

Skriv hvis du vil vide ydeligere ting, da jeg bare kan spørge ham som
arbejder på Simens.

Mvh. Anders

--
Posted via Mailgate.ORG Server - http://www.Mailgate.ORG

Kommentar
Fra : nipmads

Dato : 20-05-02 23:12

Jeg har ikke fået det ordnet enddnu, har ikke tid. men nu skal jeg ikke spekulere over det mere!

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 05-10-02 22:17

Er der nogen der har et nr. til Siemens?tele.dk>es(%d, '%s')

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"

Kommentar
Fra : lenacatrine

Dato : 29-12-03 23:47

Du kan også købe cover, batterier m.m på www.ebay.com !! Der er priserne til at komme i nærheden af!!