/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
DCT-4 Calculater v2.0 by MyKe
Fra : dogmadk
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 05-04-04 06:03

er der nogen der ved hvor det ligger og kan dovnloades henne ? så ville det bare være mega super.

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 05-04-04 06:22

prøv www.helloo.dk , der fandt jeg den jeg brugte engang. Den virkede ikke! (3510i)
Fandt bare en anden, der er mange af slagsen.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 05-04-04 07:24

Alle de calculatere jeg har på min side virker 100%. Det er bare ikke altid folk forstår at bruge dem...
Jeg kan desvære ikke være ansvarlig for folks IQ..
Men den du søger by MyKe er kun knap så god som den jeg har på min side..
Chek den ud her..
http://www.helloo.dk/DCT3.zip
Den kan regne koderne ud til ALLE Nokiatelefoner..(både DCT3 & DCT4)
Se en liste på min side...
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : Frederiksen

Dato : 05-04-04 07:45

At du betvivler min IQ, siger mere om dig end det gør om mig. Den kode jeg fik fra DTC-4
virkede ikke, sådan er det bare.

Kommentar
Fra : openphone_unlock

Dato : 05-04-04 08:35

hvilket selskab var/ er din telefon låst til (debitel)
så er det sikkert derfor den ikke virede den beregnede kode (debitel er lidt speci)

og som Dan skriver det er ikke allle der kan finde ud af at bruge calculatorerne,
hans komentar med folks IQ er jeg sikker på ikke var myntet på dig personligt.
(jeg kender efterhånden Dan ( og han er altid klar med hjælp )
(TAK TIL DAN)
hilsen Bjarne

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 05-04-04 08:51

Dårligt sprog = dårlig reklame.
helloo din side er vel ok, Men da Fredriksen henviser til din side, og du betvivler folks IQ.
Må det jo være fordi at folk der bruger dit link er...
eller det omvendte, du har ikke forklaret tingene godt nok.
Personligt kender mange der ikke kan stifte tændrør på en traktor, men de kan da køre den aligevel.
Mvh.
Natmaden

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 05-04-04 20:40

Nu var det jo ikke for at træde på nogle at jeg skrev sådan. Beklager hvis nogle følte sig ramt. Det jeg mente var bare at self.. virker siden og alle programmerne. Hvis folk ikke kan få det til at virke er det fordi de ikke tager sig tid til at læse hvad der står. Jeg kan heller ikke lave min bil, men jeg kan køre den, så når den er i stykker må jeg betale mig fra det ligesom alle dem som ikke kan finde ud af at låse sin telefon op, må betale sig fra det. Jeg er her med hjælp, men folk som siger min side ikke virker kan jeg bruge 10 minutter på at forklare hvad de gør forkert. Men der er jo også dem som "altid har ret" og dem kan man ikke fortælle noget...

Desuden er dårlig reklame faktisk bedre end ingen reklame..
En lille joke her til slut...
Håber at du/I vil tage et ekstra kik på hjemmesiden og indse at det er dig/jer der tager fejl når du/I siger min side ikke virker!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 06-04-04 00:20

Det en ok side at du har

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 06-04-04 12:43

Du kan downloade det her:
http://www.unlockme.co.uk/downloads.html

Mvh. Cooper

Kommentar
Fra : konkurrencesvar.dk

Dato : 13-04-04 16:38

Jeg har v. 1.1.7 liggende....