/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Severin bagemaskine model BM 3982
Fra : Toyotas
Vist : 2724 gange
40 point
Dato : 04-04-04 08:32

Goddag alle sammen.Jeg har gennem brugsens nettorvet bestilt en Severin BM 3982 bagemaskine som medlemstilbud.Hvordan fungerer en sådan bagemaskine? Kan man bage franskbrød-boller og rugbrød, eller hvilke begrænsninger er der? Hvordan bliver brødet? Former maskinen selv brødene til det man beder den om?
Håber der er nogle der kan besvare mine spørgsmål.
Med venlig hilsen.
Michael.
M.bjergstroem@get2net.dk

Accepteret svar
Fra : alanya

Modtaget 50 point
Dato : 04-04-04 09:14

Kære spørger.

Det er ret nemt at bruge bagemaskinen.
Du kan både lave rugbrød opg franskbrød, men ikke boller og andet.
Der er en opskrift med, og den er rigtig god, du kan selv komme lidt mere salt eller sukker i og evt lidt kardemomme.
Så skulle det lykkes.
god fornøjelse. Hilsen alanya

Godkendelse af svar
Fra : Toyotas

Dato : 29-04-04 11:54

Tak for svaret alanya.

Kommentar
Fra : bo22

Dato : 26-02-05 22:43

Hej Michael,
det er supernemt at bruge en bagemaskine, men du kan kun få en slags form på brødet. Ønsker du at bage boller, kan du ælte dejen i bagemaskinen og efterfølgende forme bollerne og komme dem i ovnen. Det gælder også hvis du vil lave hjemmelavet pizza eller pasta, så kan den ælte dejen for dig, og så kan du efterfølgende selv gøre det færdigt.
Mangler du opskrifter til din bagemaskine kan man købe en bog der hedder noget med lækkert brød til bagemaskiner.

Kommentar
Fra : Almuligman

Dato : 14-04-07 19:47

Hej med jer.
Jeg læste jeres indslag om denne bagemaskine Severin 3982.
nogle af mine bekendte har sådan fra udlandet men mangler en
dansk brugsanvisning.
Er der mon nogen der kan hjælpe med sådan en.

Hilsen Almuligman.