/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Hvor findes et botanisk opslagsværk på n~
Fra : rosekamp
Vist : 788 gange
50 point
Dato : 04-04-04 07:34

Jeg står tit og skal finde navnet på nogle planter og kunne derfor godt bruge et botanisk opslagsværk ell. lign. på nettet.

Det SKAL være gratis og man skal kunne søge udfra forskellige kriterier - f.eks. antal kronblade, blomstringstid ell. lign.

Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 04-04-04 07:38
Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 04-04-04 07:53

Tak Olehermann -

Men det var dog en ualmindelig uoverskuelig link-side og så er tysk ikke lige mit speciale. Men hvis du kan finde et link dér til det jeg søger, på dansk ell. engelsk, så lad mig endelig vide det. Jeg er villig til at smide ekstra point oveni for et godt svar.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 04-04-04 07:55
Kommentar
Fra : olehermann

Dato : 04-04-04 08:16

http://www.bioweb.dk/
Det kræver måske en smule søgning fra din side for at finde eksakt hvad du er ude efter, men der er 13500 sider

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 04-04-04 09:17
Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 26-06-04 16:23

Kom nu - nogle nye links?