/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Bagsæde på Suzuki GSXRR 400
Fra : anderspalsbo
Vist : 486 gange
60 point
Dato : 03-04-04 19:10

Kan man bygge bagsæde på en Suzuki GSXRR 400? Hvad skal man bruge til det og hvor kan man få det man skal bruge...?

Kommentar
Fra : nicosuki

Dato : 13-04-04 00:38

Hejsa.. Har en GSXRR 400 med to sæder. De findes i en både et-sædet og to-sædet udgave.

Kommentar
Fra : Need4Speed

Dato : 08-05-04 16:10

Ja, du kan godt få bagsæde på din 400, modellen findes også med dobbelt-sæde.
I både England og Tyskland findes der mange ophuggere hvor du kan finde en komplet bagramme med sidestykker og sæder...

Vær opmærksom på at din mc er typegodkendt med kun et sæde, hvorfor det kan blive et problem til syn, hvis de ser det som konstruktiv ændring....

Selve ombygningen er nem....det er bare at bolte den nye bagramme på og tage det derfra...
Køb evt en hel cykel med upside-down gaffel på hvis din ikke har det i forvejen...de fåes fra ca 10.000,- i god stand...

Good luck.

Kommentar
Fra : Need4Speed

Dato : 30-05-05 03:08

Ku´være du skulle lukke spørgsmålet!!!!!!!!!!!!!!1