/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Overføre billed fra Ericsson T610 til PC
Fra : hr.lom
Vist : 309 gange
100 point
Dato : 03-04-04 12:32

Hvad skal jeg bruge af program, til at overfører de billeder jeg har til at ligge på min Ericsson T610, over på til PC'en
Jeg har IR.
Jeg har gjort det før, men programmet jeg havde er desværre blevet slettet, og jeg kan ikke huske hvad det var for et.

Kommentar
Fra : Random

Dato : 03-04-04 13:17

Du kan evt. også bare vedhæfte billederne til en mail i din mailklient på mobilen og sende dem til din mailkonto. Det kræver så lige du har tilmeldt GPRS, og dit mobilselvskab understøtter noget mail ... Men det virker fint med telmore i hvertfald. Og koster ik mange basseører..
Mvh
Random

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 03-04-04 21:48

Ehm... Har lige prøvet at sende et billede fra min T68i til pc'en uden problemmer, så længe begge ting er tændt. altså IR i pc/bærbaren og IR i telefonen. Har du prøvet det?
Havde foresten også lige prøvet den anden vej uden probs. Så jeg tror ikke at der kræves andet end at begge enheder skal have IR.

Kommentar
Fra : hr.lom

Dato : 03-04-04 23:15

Ja begge ting er tændt, men hvilket program bruger du til overførelsen.

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 03-04-04 23:32

Jamen, Jeg havde ikke installeret nogle program overhovedet. Kører Win 2000 på bærbaren som har en tænd og sluk knap for IR.

Kommentar
Fra : Samsung

Dato : 03-04-04 23:44

Ooops, jeg kom vidst til at sende et indlæg som jeg ikke ville have sendt før jeg checke min bærbare ordenligt.
Det kører under noget der hedder Ali Fast Infrared Controller.

Kommentar
Fra : hr.lom

Dato : 04-04-04 10:13

Ali Fast Infrared Controller, er det ikke noget med en driver til bundkortet.

Kommentar
Fra : hr.lom

Dato : 06-04-04 01:59

Jep, nu har jeg fundet ud af det, hvis andre er interseret. Man bruger programmet "Float's Mobile Agent" starter IR'en på mobilen, derefter finder billedet på mobilen som man vil uploadet til PC'en. trykker på "mere", ok, "send billed", ok, " send via IR", ok , og billedet sendes til PC'en.

Kommentar
Fra : Zk

Dato : 11-04-04 02:45

hr.lom Hvis han har en ericsson t610 er der også bluetooth i den .. så skal du bare have fat i en Bluetooth USB Dongle så det klaret..

med hensyn til programmet float's mobile Agent så forstår jeg ikke noget af det.. men det kan være at jeg ikke kan connecte til programmet fordi man SKAL bruge infrarød (IR) eller ??