/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Børnespil?
Fra : food_life
Vist : 800 gange
50 point
Dato : 12-05-02 20:00

Titler på gode børnespil efterlyses ( 2 år) ?

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 12-05-02 20:05

Jeg kan henvise til denne side (dem Bog & Ide har):
http://www.bogogide.dk/BrowsingBooks.asp?state1=SHOW&state=SEARCH&sub=1020

Accepteret svar
Fra : shub

Modtaget 60 point
Dato : 12-05-02 21:02

Jeg kan varmt anbefale Magnus og Myggen samt Pixeline

Magnus og myggen er et slags adventurespil for børn, hvor de f.eks. skal finde en skat eller reddes fra Skumlesen. Meget sjovt og pædagogisk opbygget... dog er den nok til 4 år og op meeen far og mor skal vel også være med

Så er der Pixeline.. Hun er en god legekammerat, hvor man kan lege forskellige lege på hendes værelse, eller i legehuset etc. Her kan man gå fra leg til leg og bl.a. synge med på kendte børnesange... Dette spil egner sig nok bedst sammen med far og mor til aktuelle alder.

Der findes iøvrigt et hav af gode børnespil, men disse to kan varmt anbefales, selvom at de nok kræver en del hjælp for en 2-årig..

God fornøjelse

shub

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 12-05-02 21:50

Hej

Jeg vil bestemt ikke anbefale Magnus og Myggen til hverken en 2 årig eller 4 årig,---det er et temmelig svært børnespil,-så min. fra 7 År.
Pixeline er ok.
Så er der Byggemand Bob "Kan vi klare det"
Kaj og Andrea "skal vi lege"
Bille & Trille - "Klæder sig ud"
Lyt & Leg med Bille & Trille
Bille & Trille - Bamsedyrets Fødselsdag
Dennis & Bellini - De Forsvundne Kaniner

Mvh
Parkenss

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 21:15

On Sun, 12 May 2002 18:00:14 GMT, "food_life" <food_life.news@kandu.dk> wrote:

>Titler på gode børnespil efterlyses ( 2 år) ?values(%d, '%s')

Stik ham en gameboy e.lign.

--
Gerner

fuku wa uchi, oni wa soto

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 23:17

> Stik ham en gameboy e.lign.

GameBoy er også for voksne.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 23:43

"Gerner" <gerner@teknik.dk> wrote in message
news:c9jtdu0e4ppm6cvnpr9gucfn8emq6qostu@4ax.com...
> On Sun, 12 May 2002 18:00:14 GMT, "food_life" <food_life.news@kandu.dk>
wrote:
>
> >Titler på gode børnespil efterlyses ( 2 år) ?values(%d, '%s')
>
Brug paint, det er et maleprogram, tror ikke der findes spil en to årig kan
finde ud af, men prøv bare med Bananer i Pyjamas eks. hvis du vil lade ungen
spille, evnt. suppleret op med videoen, så der er noget at forholde sig til

Søren

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-05-02 18:20

food_life wrote:
> Titler på gode børnespil efterlyses ( 2 år) ?values(%d, '%s')

Prøv at kigge på www.levende.dk

Michael
--
Who is General Failure and why is he reading my harddrive?