/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Md
Fra : JHDJHD
Vist : 284 gange
200 point
Dato : 31-03-04 21:54

Hvis der er nogen der kender det Mini Disc program som hedder

SonicStage (FØlger med til SONY mini disc'ene)

Og ved hvordan man over føre noget man har optaget på en mikrofon til selve mini DISCen

Så vil jeg meget gerne vide det dfor har optaget noget jeg selv har lavet, men har det problem jeg ikk kan få det over på pc'en og derfra brænde det over på en CD

MVH
Jeppe

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 31-03-04 22:29
Kommentar
Fra : JHDJHD

Dato : 01-04-04 21:19

Til dscoop80

Du kunne ikk give en lidt nemmere forklaring??