/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
The Voice
Fra : pipzi
Vist : 351 gange
100 point
Dato : 31-03-04 10:30

Hejsa Alle

Jeg hørte igår ved 14 tiden en sang på the Voice. Som jeg meget meget gerne vil have titlen på, og gerne sanger/gruppe, så jeg selv kan få sangen.

Jeg husker ikke noget af teksten desværre. Men jeg husker melodien. De spillede Für Elise i langsom takt i baggrunden hele sangen igennem næsten. Hvilket gjorde sangen ret fed. Og så sang de så deres egen melodi oveni.

Jeg ved det ikke er meget, men håber at der er en som evt kender sangen

Accepteret svar
Fra : ahtn

Modtaget 110 point
Dato : 31-03-04 11:32

jeg kontaktede lige The Voice og den flinke fyr mener der er "Nas" med "I know I can"
mvh ahtn

Kommentar
Fra : SEPPE

Dato : 31-03-04 18:11

Det er da i hvert fald et godt bud.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 31-03-04 20:32

Jeg prøver lige at søge, så vender jeg tilbage

Godkendelse af svar
Fra : pipzi

Dato : 04-04-04 09:42

Tak for svaret ahtn.

Kommentar
Fra : ahtn

Dato : 04-04-04 14:16

jamen det var da så lidt og tak for point
god påske
mvh ahtn