/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
højhastigheds USB.
Fra : Briz
Vist : 517 gange
200 point
Dato : 31-03-04 08:16

Jeg har fået en Scanner fra Canon kaldet Canoscan. Det er jo sikkert meget godt, men når jeg tilslutter den, via USB, får jeg en meddelse om at min PC ikke understøtter højhastigheds USB.
Havde indtil igår intet hørt om højhastigheds USB, men håber at en eller anden her kan forklare mig hvad jeg skal gøre for at få scanneren til at rulle.
Hvis svaret, som jeg frygter, er at jeg må ud og anskaffe ny hardware, så skriv venligst hvad det er; nyt bundkort; et nyt kort med USB indgange, eller what ever.
Har selv siddet og kigget en smule på nettet, og faldt over noget der hedder USB 2.0, kan det være det jeg har brug for?
Håber på et hurtigt svar, da en deadline jeg har afhænger af den scanner.

Accepteret svar
Fra : bvh

Modtaget 210 point
Dato : 31-03-04 08:21

Det er usb 2.0! Du kan købe et USB kort for et par hundrede kroner som du blot sætter i maskinen...

Godkendelse af svar
Fra : Briz

Dato : 31-03-04 08:27

Tak for det hurtige svar bvh.
Det er rart at få sine fornemmelser bekræftet, og mindst ligeså rart at det ikke koster en bondegård.

Kommentar
Fra : bvh

Dato : 31-03-04 08:31

Ja det er, såmend...
mvh Bvh