/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Sæddonation
Fra : Glennddd
Vist : 469 gange
60 point
Dato : 31-03-04 02:22

Sæddonation.
Jeg har læst et tidligere indlæg om emnet og der blev nævnt et firma ved navn cryos med afdelinger i København, Odense og Århus.
Er der nogen der ved om man kan donere sæd mod betaling hos sædbanker i sydjylland eller kan man blive sæddonor på sygehuse?

Kommentar
Fra : Kuno666

Dato : 31-03-04 09:44

ja du kan blive sæd doner på sygehuset og du for vist omkring 500kr pr. gang dog max 3 gange...

venlig hilsen

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 31-03-04 10:13

Men burde man ikke gøre det ud fra et menneskeligt synspunkt i stedet for et financielt?

Rosekamp

Kommentar
Fra : Glennddd

Dato : 31-03-04 14:09

Til Rosekamp.
Jeg er fuldstændig enig i din betragtning. Har skam overvejet de etikken.

glennddd

Kommentar
Fra : gisele

Dato : 31-03-04 14:53

jeg svarede på lignende spørgsmål i denne link:
http://www.kandu.dk/dk/spg/24774 det neden under var mit svar...

Hvis jeg var en ung fyr, ville jeg tænke mig godt om inden jeg gik ing og leverede sæd. Tænk at vide at man kan have en masse børn rendende rundt i landet, uden at vide hvem de er og ikke have et forhold til dem, for sølle kr.250. Jeg respektere fuldt ud dem som vil hjæpe andre mennesker til at få børn, for der var sikkert mange der ikke ville have fået deres ønske barn uden, og det kan jo give en god følelse i maven . Men at gøre det for pengene kun, er jo at ikke bruge sit hoved.

Tøsen