/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Fed Hjemmeside - Fed Klub
Fra : karstenhou
Vist : 459 gange
100 point
Dato : 31-03-04 00:24

Check lige denne hjemmeside

www.kbbk.dk

Hvad med at melde dig ind

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 31-03-04 00:28

AMEN bliver du ved. gør dog noget

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 00:32

>>karstehou
Hvis du er soernsus, burde du straks holde op med denne chikane. For kandu adm. har mulighed for at blokere din ip-adresse, og så du hverken kan logge på kandu eller andre steder på nettet. De har mulighed for at lukke dit internet helt. Så pas på su.....
Er det ikke rigtigt folkens???

Mordex.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 31-03-04 00:39

Hmm! En sovende agent? Første login 25.05.2002

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 00:39

Jeg har endnu ikke fattet hvad køge basket har gjort siden de skal trækkes ind her hele tiden.

Nogen der ved det?

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 31-03-04 01:02

Næææ men man kan da ringe og spørge dem.. de kender måske omtalte karstenhou

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 01:03

De kendte heller ikke soernsus.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 01:07

Det har ellebye check på.....

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 01:08

Så venter vi på ham....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 01:10

Søren er slettet i følge kandu - Så det er vel derfor der er nyt navn.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 01:12
Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 01:12

Det kan være sørens gamle????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-03-04 01:25

Hvis i nu læste hjemmesiden ville i se at Karsten Hou er næstformand for bestyrelsen.
Han har vel ret til at gøre opmærksom på klubben på denne måde ligesom andre gør opmærksom på deres hjemmesider/firmaer.

Kommentar
Fra : karsten77

Dato : 31-03-04 01:30

Well syntes godt nok det er en ussel måde at tiltrække "kunder" på, Gøre opmærksompå sig selv. Jeg ville være flov over at bruge de metoder. Det har jo ikke ligefrem noget med selve Kandu.dk konceptet (håber det er stavet rigtigt) at gøre..

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 31-03-04 01:32

Han kan takke sørenSUS for vores ord...........

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 01:32

Den er næsten med sikkerhed fusket.
Det her har stået på et par dage, og formanden for klubben var her i forgårs og undskyldte.

Sååååå den tvivler jeg på. Det er en der udgiver sig for ham.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-03-04 01:46

karstenhou har været bruger siden den 20.05.2002.
Hvordan kan i være sikre på at den bruger, der svarede på kandu i forgårs var formanden. Han blev oprettet som bruger samme dag, og enhver kan jo logge sig på med et (næsten) hvilket som helst navn. Har ellebye fået en personlig mail fra formanden?

Kommentar
Fra : fridaflip

Dato : 31-03-04 01:48

ELLEBYE ELLEBYE - hvor er du??
Der er hårdt brug dig*LOL*

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 01:48

Det mener jeg - men mon ikke ellebye melder sig - han kender ham vist personligt.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 31-03-04 02:14

Jeg har modtaget mail fra kandu, at soernsus er fjernet fra kandu.
På den anden side varierer dette indlæg fra de andre, så jeg vil forslå at vi venter at se yderligere.
Jeg vil dog lige tage en snak med personen, og hvis det ikke er næstformanden er det ret beset en politisag, at udgive sig for en anden.
Ser på det i morgen.

ellebye som Frida har sagt har jeg brug for lidt så det gør jeg.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 02:16

Godnat og undskyld afbrydelsen - men jeg mente du havde kontakten.

Accepteret svar
Fra : ellebye

Modtaget 100 point
Dato : 31-03-04 02:25

Har skrevet til næstformanden, om han kender noget til dette, og afventer svar, som jeg nok ikke får før i morgen.

ellebye

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 31-03-04 06:19

Ja unskyld , det er min søn som har skrevet. Han ved ikke bedre så det ved han nu.
Det sker ikke mere.
Karsten

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 31-03-04 06:33

Jeg har snakket med ham og han ved ikke hvordan man bruger kandu.
Han har troet at det er ligesom en hvilken som helst chatside.
Han er lidt flov over alt det påstyr.
- Han har gjort det i bedste mening - og er nybegynder i det der med at bruge internettet.
Karsten

Godkendelse af svar
Fra : karstenhou

Dato : 31-03-04 07:01

Jeg lukker og slukker
Karsten

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-03-04 10:01

OK
Tak for svaret - Så kom der dog en løsning.
Beklager også hvis vi har generet ham men det hele så lidt mystisk ud med det der er sket de sidste par dage.

Kommentar
Fra : karstenhou

Dato : 31-03-04 10:21

Helt i orden - der skal være styr på det.
Karsten