/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
fødselsdagskort !!
Fra : hellobal1
Vist : 10098 gange
40 point
Dato : 30-03-04 10:56

Jeg har en STOOR FAMILIE, og til tider syntes jeg vi skal til fødselsdag hele tiden, men ik nok med det, man skal jo også ha et fint kort med til gaven, sådan et koster nemt 20 kr, og hvad gør folk med dem..... smider dem ud når der er gået lidt tid. Så tænkte jeg bare om der dog ikke er nogle der kender til en adresse på nettet, hvor man kan lave sit eget fødselsdagskort, jeg har ik rigtig kunne finde nogle. ?? HJÆLP......

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 30-03-04 11:03

En mulighed er at købe Avery kort.

De har en masse forskellige formater, og på deres hjemmeside www.avery.dk

kan du downloade et gratis program til at designe dine kort, eller hvad det nu måtte være

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-03-04 12:45
Accepteret svar
Fra : babett

Modtaget 40 point
Dato : 30-03-04 12:58

her er en mere www.postkort.dk

Kommentar
Fra : A.C.Rosmon

Dato : 30-03-04 13:24

Hvis du har Publisher eller et andet tilsvarende program, har du skabeloner til at lave det med. og ellers kan du med et hvilket som helst skriveprogram lave alle mulige typer kort, det er blot et spørgsmål om hvad du selv har af fotografier, og så finde resten i Art Gallery, enten på din egen maskine, eller på nettet. Brug noget ordentligt papir. F.eks 160 g eller mere, så "lugter" det ikke hjemmegjort, især hvis du enten selv skærer dit papir, eller får det gjort, så du kommer ned i A5 format, og folder det. Det har faktisk meget at sige, at du bruger de 2 sekunder på at folde det færdige kort. Du skal dog være opmærksom på, at det heller ikke er gratis at lave kortene selv. det koster rundt regnet 10 kr. for et A4 ark, trykt på begge sider.

Kommentar
Fra : Botgaard

Dato : 30-03-04 22:48

Windows har nogle rigtig gode programmer til at lave sådanne kort med. Publisher er det ene, Draw er det andet. Jeg bruger dem begge sådan lidt på skift. De fungerer fint til formålet begge og man sparer en hulens masse penge. Modtagerne synes, det er lidt sjovere at modtage et hjemmelavet og personligt kort.

Peter.

Kommentar
Fra : BlackieH

Dato : 04-02-05 19:27

Jeg ligger inde med næsten 500 kort, hvor hovedparten er til fødselsdage.. De er med diverse sjove/søde engelske tekster.
Jeg kan evt. sende dig et billede?

Helle

blackie.h@ofir.dk

Kommentar
Fra : BlackieH

Dato : 04-02-05 19:28

Glemte lige.. Jeg sælger dem for 1-2 kr. pr. stk. afhængig af hvor mange du er interesseret i :)

Godkendelse af svar
Fra : hellobal1

Dato : 29-05-06 16:33

Tak for svaret babett.