/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Vestergaard styr dig lidt
Fra : Broodwar
Vist : 437 gange
1 point
Dato : 10-05-02 17:35

Jeg har den... glæde, at abbonere på madlavningskategorien, men for tiden synes jeg, at du fylder lidt for meget.

Hvad er det du laver? Kopiere du tilfældige opskrifter fra nettet og så poster dem som tips? Tips og Tricks er hvis mere beregnet til generelle tips.

Hvis du har tænkt dig at lave flere tips, kan du så ikke nøjes med ét, og så lade det være linket til den side hvor opskrifterne kommer fra? Det virker som et kedeligt forsøg på, at tilegne sig point.

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 10-05-02 17:40

Kategorierne rammer han heller ikke så godt
http://www.kandu.dk/dk/spg/3700

/-/ 2mmy /-/

Kommentar
Fra : food_life

Dato : 10-05-02 18:21

Helt enig - en opskrift hører ikke hjemme her. Der er masser af andre steder man kan komme af med sine opskrifter!

Kommentar
Fra : vestergaard

Dato : 11-05-02 09:30

jeg arbejder som køkken leder med børn fra 0-3 år og ved selv hvor svært det kan værer at finde på mad til så små børn,det er så ærgeligt der er nogen der har ondt i r.... når man vil hjælpe andre.

Kommentar
Fra : netper

Dato : 23-05-02 18:08

Vestergaar er mere end velkommen til at gå ind på http://www.dk-kogebogen.dk og sende opskrifter ind der

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 01-07-02 19:47

Kan kun give vestergård ret, hvis ikke opskrifter hører til under madlavning, så er der sgu ikke noget der gør..

bare lige et surt opstød;) Melander

Kommentar
Fra : Spirillen

Dato : 10-07-02 16:30

Hvis I ikke gider at læse dem, så spring dem sgu da over.
Ta' sgu da lige en slapper

Spirillen

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 10-07-02 16:34

Spirillen >> Tror du selv at nogen ligger meget vægt bag din kommentar? Det tvivler jeg sgu på. For folk kan sgu godt se hvem der er i stand til, at formulere sig sgu lidt godt sgu - og hvem som sgu bare smider en kommentar sgu.

Give me a breake - du minder (sgu) om en hustler fra Københavns gader.

Kommentar
Fra : vestergaard

Dato : 11-07-02 12:37

for det første er jeg af hun køn for det andet skriv ordenligt til hinanden,tænk på i ved ikke hvem der sidder under de forskellige navne.
Men i har da fået det ud af at genere mig at jeg næsten aldrig er inde på disse sider.
og så brevet fra zonker til briani .zonker du fører dig frem og har ondt af hvad briani skriver om dig.Gå ind under mit navn og se hvad du har skrevet om mig.du er ikke særlig flink selv.
Håber folk kan lærer at blive lidt mere flinke og posetive alle er ikke lige gode til at stave hilsen vestergaard.

Kommentar
Fra : valin

Dato : 30-07-02 17:06

SÅDAN. Ytringfrihed til ALLE. Du har fuldstændig ret. 100% opbakning herfra.
Og giv mig så det ene point.!

Kommentar
Fra : Rfou

Dato : 22-12-02 22:26

Stave- og formulerings måde er ligegyldige sålænge meningen er til at tyde og har relation til emnet. Men spar os for alle de små personlige hib, og selvpromovotion.
God Jul
rfou

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 29-12-02 08:30

Jeg har også lyst til at komme med en lille kommentar. Jeg er også blevet skældt ud af diverse "kendte personer" fordi jeg prøvede at hjælpe andre. Jeg troede også at KANDU var for alle med interesse herfor, men det er ligesom der er nogle personer, som åbenbart ikke har andet at lave, end at sidde og finde ting/fejl og skælde ud.
Personligt er jeg ikke så tit på KANDU mere, da jeg ikke ønsker at blive kritiseret af disse "ubehagelige" personer som tror de er mere end os andre. Et godt Nytårsforsæt til disse personer vil være: Lad være med at blande jer i andres ting og pas jeres egne.

Med venlig hilsen og et godt og lykkebringende Nytår 2003 til alle
franksp

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 29-12-02 22:54

Denne tråd er 7 måneder gammel - kom videre med jeres liv ;)
Der er masser af fol,k der har oprettet spørgsmål i håb om at få hjælp, brug jeres kræfter på dem og ikke denne ligegyldige tråd fuld af mudderkastning.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 04-03-03 23:07

Hej broodwar

Har du tænkt over, at du aldrig har lukket dit spørgsmål?
Bare en venlig ..........

Med venlig hilsen
Franksp

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 17-06-03 07:05

Nu har du haft et år til at læse div. kommentarer til dit indlæg. Skulle du ikke se at få det lukket

Ram

Kommentar
Fra : Dullermaren

Dato : 11-11-03 17:50

er der ikke snart kogt nok suppe på Vestergaard ?
;-(

Kommentar
Fra : chris112

Dato : 20-12-03 14:09

Heyr allesammen..
Ved ikke liige hvad der er gået galt herinde på siden.. men hold da kæft!, hvor i sviner hinanden til!!...
Er i virkelig så smålige?? ok der måske en der har gjort noget "forkert" efter jeres meninger, so what!!???
kom da videre... livet er da for kort til at sidde foran jeres computer skærme og svine andre mennesker til...
Det høre altså ikke hjemme!! måske på en chat!! TAG JER SAMMEN!
God jul til alle
MVH chris.

Kommentar
Fra : bmw2002

Dato : 31-01-04 17:17

Jeg er helt enig, med dem her, som mener at man skal nok styre sig lidt, (klappe hesten), når her er tale om en debat imellem private personer (det tror jeg nok, at her er tale om) . Jeg har selv oplevet, efter et spørgsmål, som jeg selv har stillet. Ikke lige her, men en anden kategori - at andre er lige pluselig begyndt at diskutere mit emmne!!!!! uden om mig???. Usmageligt ikkk!!!. Jeg tror at, der er flere personer her som kun interessere sig for at samle point her - det er simpelhen bare en slags sport for dem - uden at de ved noget særligt om de relevante ting, som spørgsmålet handler om.
Hilsen Niels.

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 25-05-04 15:18

vil gerne give vestergaard ret. selv om det er længe siden at nogle har givet lyd, fra sig. man skal være ordentlig over for hinanden, har selv prøvet at få et møgfald af andre årsager. Men ang. madlavning er det altid rart at få gode tips. alle skal have lejlighed til at ytre sig, bare det er på en ordentlig måde,havde besvær med at finde de steder - der skulle bruges til at give tips på.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 06-02-05 22:13
Kommentar
Fra : petrin

Dato : 08-11-05 17:05

Utroligt - at vi 08.10.05 - Stadigvæk skal læse kommentar vedr. Vestergård? Er der kommet en lille virus i Web-masterens PC?
Petrin.