/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Dyse til Yamaha Neo's
Fra : Misteryman
Vist : 945 gange
50 point
Dato : 10-05-02 01:49

Pokkers. fik skrevet i et forkert rum*G* Jeg har lige bestilt et 48 mm tunsæt. Jeg har pt, en 75 mm. dyse i. Hvor meget højre skal jeg mon op?

Accepteret svar
Fra : dennisholdt

Modtaget 50 point
Dato : 14-05-02 16:39

Jeg har en mm polini sport kit på min neos.

På min bruger jeg dyse 84, i standard karburatoren og der køre den perfekt.

Du må ikke gå længere ned end 84, så jeg anbefaler at du køber både en 86 og en 84'er.

Sæt 86'eren i, og hvis den 4-takter (siger lissom der er choker på), smider du 84'eren i istedet...

Du må ikke køre med din 75'er! -så sætter den sig i løbet af et par hundrede km :(

Kommentar
Fra : dennisholdt

Dato : 14-05-02 16:40

Jeg glemte vist noget :) Det er en >>47<< mm. cylinderkit.

Godkendelse af svar
Fra : Misteryman

Dato : 15-05-02 00:09

jeg takker, men jeg har prøvet med en 100 dyse og der køre den godt nok lidt underligt endnu...:Men jeg har heller ingen tunudstødning på endnu og den er heller ikke kørt til. Men det kan da godt være at jeg skal lidt længre ned i dysestørrelse. :)

Kommentar
Fra : thom1221

Dato : 18-07-02 23:42

Fortsæt med den store dyse (100), indtil det er kørt til. prøv derefter med dyse str. 85-90.

ps.: Du skrev du havde en 75 millimeter (7,5 cm.) dyse i??? Hvordan har du sat den i???