/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
problemer med datakabel til Nokia 6310
Fra : krud
Vist : 367 gange
20 point
Dato : 09-05-02 17:13

Jeg har downloadet nokia PC Suite 4.5a, men når jeg tilslutter min 6310 igennem et DLR-3P kabel kan programmet ikke finde telefonen !?!
betyder det at den skal software opdateres eller hvad?

Accepteret svar
Fra : LLE

Modtaget 30 point
Dato : 09-05-02 18:47

Så vidt jeg ved, skal man bruge PC Suite 4.81 for at den kan bruges med 6310.

Du kan læse mere her:
http://www.nokia.dk/mobiltelefoner/6310i/acc_pc.html

Held og lykke,
Lars

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-05-02 22:38

On Thu, 09 May 2002 22:03:18 GMT, "krud" <krud.news@kandu.dk> wrote:

>Jeg har downloadet nokia PC Suite 4.5a, men når jeg tilslutter min 6310
>igennem et DLR-3P kabel kan programmet ikke finde telefonen !?!
>betyder det at den skal software opdateres eller hvad?

Hvis du har softwareversion 4.10 på telefonen kan det nogle gange
hjælpe at hive kablet ud af telefonen, og sætte det i igen (mens både
pc og telefon er tændt). Virker det ikke, så prøv at slukke og tænde
telefonen mens kablet sidder i (og pc'en er tændt)

Kommentar
Fra : krud

Dato : 13-05-02 17:20

hvordan finder jeg ud af hvilken software version jeg har på telefonen?