/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
køb af skjolde til Aerox
Fra : cptralle
Vist : 673 gange
100 point
Dato : 28-03-04 00:45

Hey, Jeg har lige købt en aerox til 7500 kr. Men dens blå skjolde er desvæger lidt ødelagte. Så mit spøgersmål til jer, gutter er. Ved i hvor man kan købe skjolde til en Yamaha aerox? Det skal helst være max biaggi special skjolde. Men det behøver ik. Hvis i ved vil i så ik gerne skrive til mig her, eller på min mail -----> cptralle@yahoo.dk Ps: på forhånd tak for hjælpen venner!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 00:46
Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 00:47
Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 00:49

Køb heller alm. skjolde. Max skjolde er rigtigt dyre.
Forresten, til lykke med Aeroxen. Jeg har selv en. Kanon fed scoot. I mine øjne er der ikke nogen der er federe.

Mordex.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 00:53

Kig evt. lidt her. Der er mange fede dele.......... Tryk på Aerox special i venstre side.
http://www.tunescoot.de/

Kommentar
Fra : cptralle

Dato : 28-03-04 18:23

Tak alle sammen. Mordex----> Tak for rådet, men ved du hvor jeg kan købe max biaggi skjolde... PS: Det er den fedeste scooter, den er bare for vild.

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 18:31

Nej.
Jeg har ikke set dem på nettet, men hvis du kontakter en Yamaha scooter/motorcykel forhandler, kan han sikkert bestille dem hjem. Men det bliver monsterdyrt. Jeg tror det er i nærheden af 6-7000kr.

Mordex.

Kommentar
Fra : cptralle

Dato : 28-03-04 20:12

okay tak det vil jeg så prøve.. Men jeg håber helt sikkert at de ik koster så meget så kunne jeg ha købt en ny hehe.. Tak!

Kommentar
Fra : Mordex

Dato : 28-03-04 20:15

Som sagt, jeg er ikke sikker på prisen.