/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ekstra hukommelse til en Motorola A920
Fra : tobias_jacobsen
Vist : 423 gange
150 point
Dato : 27-03-04 17:57

Har lige købt ovenstående telefon til 99 kr....!
Den er rigtig lækker og dejligt avanceret.
Jeg ved at Motorola regner med, frigive krypteringen der spærrer 3. parts programmer, så derfor overvejer jeg at købe et Secure Digital kort (SD), så jeg kan have plads til en masse programmer og musik.

1. Telefonen understøtter Multimediecard (MMC) og Secure Digital (SD), og SD er vel at foretrække?
2. Er det en fordel at købe et 4x hurtigere SD-kort, i stedet for standard 1x? (Kingston har lavet et Ultra Speed)

PS. Jeg kan kun anbefale denne telefon. Du får en af de mest avancerede smartphones i dag til 99 kr, og dette er inkl. 3Gs 150, 300 eller 600 abonnement. F.eks. betyder 150-abonnementet at du betaler 150 kr. om måneden og får 150 minutters taletid. SMSer koster 20øre...
Gå ind på www.3.dk og tjek det ud.

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 27-03-04 18:02

1 ja sd er at foretrække da de er hurtigere.. den understøtter op til 256mb (har selv et apacer 256mb og kan varmt anbefale det.!)
2 kommer jo an på hvor hurtig porten er.. og min erfaring er at den er langsom..!

jeg vil så ikke anbefale telefonen da den hvis man vil bruge den som telefon..!

Har selv motorola a920, SPV Classic og SPV E200 og mener helt klart at SPV'erne er at foretrække..!

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 29-03-04 10:45

Hej tobias_jacobsen...

1. Ja vil oxo foretrække SD!
http://www.verbatim.com.au/products/digital_media.cfm

2. Her kan du læse lidt om Kingston's kort:
http://www.kingston.com/products/securedigital_home.asp

Mvh. Cooper