/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Repertion af opel i Flensborg
Fra : Thrane18
Vist : 1952 gange
40 point
Dato : 08-05-02 19:33

Er der nogen der kender noget til om der er et autoværksted i Flensborg der laver Opel???Jeg vil meget gerne modtage noget her. Gerne med addresse osv.

Accepteret svar
Fra : Peterpo

Modtaget 40 point
Dato : 09-05-02 10:03

Jeg fik selv lavet bil i Flensburg.
Jeg fandt adressen og tlf ved at ringe til udlandsoplysningen 138. De kunne lynhurtigt hjælpe.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 07:22

Der ligger opel kan du bruge dem?
jeg kan godt finde adressen til dig eller nemt forklare dig hvor det ligger,
de har et stort tårn med opeler stablet oven på hinanden ser ret fedt
ud.....

Morten
"Thrane18" <Thrane18.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:liCC8.2719$ek6.85000@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der kender noget til om der er et autoværksted i Flensborg
> der laver Opel???Jeg vil meget gerne modtage noget her. Gerne med
> addresse osv.v
>
> og s-vhs på grafik kort og et andet mærkeligt stik på mit grafik kort
> gfoce mx400
>
> hjælp kan man ?
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

Kommentar
Fra : Thrane18

Dato : 15-05-02 19:56

"M. Myers" skrev d. 10-05-02 07:22 dette indlæg :
> Der ligger opel kan du bruge dem?
> jeg kan godt finde adressen til dig eller nemt forklare dig hvor det ligger,
> de har et stort tårn med opeler stablet oven på hinanden ser ret fedt
> ud.....
>
> Morten
> "Thrane18" <Thrane18.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:liCC8.2719$ek6.85000@news010.worldonline.dk...
> > Er der nogen der kender noget til om der er et autoværksted i Flensborg
> > der laver Opel???Jeg vil meget gerne modtage noget her. Gerne med
> > addresse osv.v
> >
> > og s-vhs på grafik kort og et andet mærkeligt stik på mit grafik kort
> > gfoce mx400
> >
> > hjælp kan man ?
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
>
> Ja, hvis du gider...!

Kommentar
Fra : gronvald

Dato : 21-05-02 13:11

PRØV DETTE LINK
http://www.opel-thomsen.de/index.php3
HILSEN