/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
0 i max payne
Fra : madsus
Vist : 279 gange
30 point
Dato : 25-03-04 16:13

Spg... nederst
Aktivér Snyd:
For at få adgang til konsollen, skal du starte spillet med kommandolinjen maxpayne.exe "-developer". Når du har spillet kørende i "developer mode", kan du få adgang til konsollen ved at trykke på [F12].

Eksempel: "C:\maxpayne\maxpayne.exe" "-developer"
(Husk " erne)

Tryk på [F12] for at få konsollen frem, indtast derefter en af følgende koder:
god -- God mode.

mortal -- Slå "God mode" fra.

getallweapons -- Alle våben.

getinfiniteammo -- Ubegrænset ammunition.

noclip -- Ingen "clipping mode".

noclip_off -- Slå "clipping mode" fra.

getbullettime -- Fyld op når "kugle tiden" løber ud.

showfps -- Vis framerate.

getpainkillers -- Få 8 "PainKillers".

c_addhealth ( 100 ) -- Tilføj 100 til liv.

coder -- Debug mode.

Få Ting (Snyd):
Du kan bruge kommandoen "get" for at få diverse våben og ting:
GetBaseballbat

GetBeretta

GetBerettaDual

GetDualBeretta

GetDesertEagle

GetSawedShotgun

GetPumpShotgun

GetJackhammer

GetIngram

GetIngramDual

GetDualIngram

GetMP5

GetColtCommando

GetMolotov

GetGrenade

GetM79

GetSniper

GetHealth

GetPainkillers

GetBulletTime

Warp Level:
Ved at trykke på 0 på keypad, kan du warpe til forskellige områder i et level, eller "kapitel", og på samme tid, kan du stå lige foran fjender, men det vil ikke lægge mærke til dig.

Jeg kan ikke få det der Warp level til at virke. Dog virker det der Warp ikke tryk på 0 det har jeg gjort. Nogen der ved hvorfor det ikke virker ?

Kommentar
Fra : dueL

Dato : 25-03-04 17:05

Lad dag hver med at bruge koder :)

Kommentar
Fra : dscoop80

Dato : 25-03-04 19:01

www.megagames.com kan du hente snyd til en masse spil inkl. dette.......

/Cooper

Kommentar
Fra : noname85

Dato : 18-04-04 21:02

http://www.gamefaqs.com/computer/doswin/code/25436.html

der skulle de stå alle sammen... den du omtaler er dog ikke nævnt... er du sikker på den findes?
har du slået numlock til ?