/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / AutoCAD / Spørgsmål
10  fame 280
PRINT FRA AUTOCAD R14
Fra : ibsss
Vist : 402 gange
206 point
Dato : 23-03-04 19:59

HEJ ALLE HJÆLP
Jeg har printet på HW820 før men efter jeg har install auto.igen kan jeg ikke??? og jeg kan heller ikke se print nå jeg klikker på print preview hvad gør jeg ?
Mvh.Ib

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-03-04 20:36

kontakter Auctcad.

per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-03-04 20:37

Auctcad = Autocad

Kommentar
Fra : ibsss

Dato : 23-03-04 20:43

Tak for svar bibsamie men det var ikke lige det jeg skulle brug nu....
Der må være en der kan hjælpe med printer indstilling da jeg har rodet i den.
Mvh.Ib.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-03-04 21:21

Det er lang tid siden jeg har haft fingre i sådan en, men så vidt jeg husker skal du oprette en plotter hvor du så vælger din egen printer som plotter.
Jeg mener, at der er en guide til at oprette plot.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-03-04 21:25

Bibsamie>> Autocad laver ikke support på så gammelt et program og hvis de gjorde skulle man betale i dyre domme for det. Autodesk Inc. der laver programmet er privilligeret ved at AutoCad er et nødvendigheds værktøj for flere brancher og kan derfor tillade at tage sig godt betalt for alt.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 23-03-04 21:27

Hej Ibsss...

Jeg sidder her og bladre i grundbogen for autocad R14..

Der eer godt nok en del rust i forbindelsen..men jeg vil da mægtig gerne hjælpe...

det du nævner med install auto hva' er det? -har du været inde og rode med "device and default selection" under "print/plot configuration"?
Og måske tjekket at printeren stadig er i live....

mvh michael

Kommentar
Fra : ibsss

Dato : 23-03-04 21:42

Hej Michael
nu kan den skrive men meget småt
jeg har rodet med printer setup i autocad
-pointer----hvad skal jeg vælge her??
-Printer----hvad skal jeg vælge her jeg har prøvet mange af dem men jeg kan ikke finde en der ligner min printer
jeg skal kun printe i A4

Det virkede før jeg fik virus og måtte formater hele lo.... og har install.autocad r14
så der må være et eller andet med printer driver eller +++??? jeg ved det ikke
Mvh.Ib

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 23-03-04 22:06

BjarneD

jeg troede bare, vi har selv for nyligt købt ADT 2004 med dansk tillæg, der er intet i vejen med support på denne.

per

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 23-03-04 22:13

Bibsamie>> Det er klart for du har jo købt et nyt produkt og R14 er næsten antik.

Kommentar
Fra : michaelmoeslund

Dato : 24-03-04 22:58

Hej Ib

Jeg skulle lige igennem noget arbejde der greb ind i min fritid...

Håber at du har fundet ud af det..

-det der med at den printer ud i frimærke størrelse,er noget med at der skal vælges "limits" i print/plot configuration under additional parameters,ligesom der ska flueben i "scale to fit" -hvis din printer er sat op til a4....

mvh michael