/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
mørke lygter???
Fra : ironfish
Vist : 3738 gange
50 point
Dato : 06-05-02 21:02

Er det det ulovligt selv at male/tone sine baglygter, også selv om det ikke har en dårlig effekt???

Accepteret svar
Fra : Peterpo

Modtaget 60 point
Dato : 06-05-02 21:42

Det må du gerne, såfremt lysevnen lever op til lovkravet.

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 06-05-02 22:17

Taget fra en Teoribog:

"Påbudte lygter:

1) To lygter med rødt baglys, der kan ses i tydeligt i mindst 300 m afstand uden at blænde.
2) To lygter med rødt stoplys, der skal lyse væsentlig kraftigere end baglyset, så snart man træder på bremsepedalen."

Så det skal være rødt stoplys. Er den i stand til at lyse rødt gennem det stads du vil sætte uden på? Da jeg gik til teori kan jeg huske, at vi diskuterede hvordan det kunne være, at AUDIs nye biler slap gennem syn da de har lyseblå forlygter - og det er forbudt. Mit gæt vil være, at det ikke er tilladt.

Kommentar
Fra : ironfish

Dato : 06-05-02 22:50

Kan du evt fortælle mig disse lovkrav??

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 06-05-02 23:11

Hvorfor skulle han det? Du har accepteret hans besvarelse, så er spørgmålet lukket, og meget snart kan andre ikke læse det = du får ikke mere hjælp.

Ren nysggerighed:

Hvorfor tror du mere på et postulat uden argumenter eller henvisninger, end et svar hvori en teoribog bliver citeret + en diskussion med en kørerlærer bliver genfortalt?

Kommentar
Fra : ironfish

Dato : 06-05-02 23:34

JA, det må du FANDME undskylde, men du stod kun til at skrive en kommentar

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 07-05-02 07:29

Der er sgu ingen problemer i at acceptere en kommentar, så det er FANDME det lammeste svar, udgivet her på KanDu.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-05-02 08:12

nu skal vi "tale pænt" til hinanden herinde ikke? *SS*
Venligst
Mango

Kommentar
Fra : 2mmy

Dato : 07-05-02 14:16

mango >> Jeg tror, at skylden skal drejes over på det meget ulogiske system KanDu har lavet - fatter ikke hvorfor kun én kan svarer af gangen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 07-05-02 15:54

til 2mmy, jamen du kan sagtens acceptere en kommentar, som et svar, så tag det helt cool du .
Venligst
Mango

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 08-05-02 02:32

Det er dog latterligt, som i kan diskuterer og skændtes herinde. Det KUNNE jo være en tastefejl med det accepeteret svar.........

Ellers vil jeg give 2mmy ret, dit baglys skal kunne ses i en afstand fra MINDST 300 meter efter loven. Hvis du vil tone dem (med hvad?) sænker du jo også sigtbarheden (selvom du skriver at det ikke vil påvirke effekten.......er det jo stadigvæk en reducering af lyseffekten)
Ergo = er det IKKE lovligt.
Men forhør dig på dit mortorkontor for nærmere oplysninger.

PS: De blå forlygter på bla Audi er IKKE forbudte, bare forvirrende for os andre billister.
Så travlt strisserne ellers ville få.......

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 06:31

> Er det det ulovligt selv at male/tone sine baglygter, også selv om det
> ikke har en dårlig effekt??? jeg ikke har istalleret
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>
Ja det er en hurtig løsning og meget dårlig løsning at male sine lygter.

Men man må ikke male sine lygter med det sorte "brian spray"
Køb nogle færdige lavede sorte lygter de fås til flere modeller og er som
regel godkendte.
Hvis du maler dem så kan vi andre ikke se dig om natten eller når du bremser

Mvh Hans

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 06:55

"Hans" <hans.jensenNOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse news:3cdb5b0b$0$11946

> Ja det er en hurtig løsning og meget dårlig løsning at male sine lygter.

Hurtig men ikke dårlig IMHO.

> Men man må ikke male sine lygter med det sorte "brian spray"

JA desværre. Længe leve Danmark.

> Hvis du maler dem så kan vi andre ikke se dig om natten eller når du
bremser

Sagtens. Det er et spørgsmål om ham som toner. Du kan sagtens tone, så det
ser pænt/cool ud, samtidig med at det er forsvarligt. Taler ud fra mine egne
erfaringer + andres.

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '94 + Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '92 (skadet)
Kolding
((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸ www.volcane.dk ¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 07:07

> Sagtens. Det er et spørgsmål om ham som toner. Du kan sagtens tone, så det
> ser pænt/cool ud, samtidig med at det er forsvarligt. Taler ud fra mine
egne
> erfaringer + andres.
>
Maling på lygten er da = dårliger lys.

Mvh Hans

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 07:52

On Fri, 10 May 2002 08:07:10 +0200, "Hans" <hans.jensenNOSPAM@pc.dk>
wrote:

>Maling på lygten er da = dårliger lys.

Det duer ikke - glem det maleri. Så lige een igår, hvor det var
heldigt, at manden havde centerstoplys. Ellers kunne man INTET se,
overhovedet...

--
Mvh
Mr. Mogens

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 08:11

Hvis man nu banker op i røven på sådan en "sortseer" hvem får så skylden?
taget i betragtning af at hastighed osv. er overholdt. hvis sortseeren skal
dreje af til venstre og derved skal holde stille midt på vejen, og
blinklyset har jo samme watt tal som stoplyset, så det kan man heller ikke
se???

Lyder som et spørgsmål til en jurist.
vil bare være surt hvis man selv skulle bøde for det, hvis man bankede ind i
sådan en på en mørk fynsk landevej.

Morten
"Mogens Knudsen" <alfaromeo164qv24v@FJERNEDETTEjubiimail.dk> skrev i en
meddelelse news:3cdb6dca.5273012@dtext.news.tele.dk...
> On Fri, 10 May 2002 08:07:10 +0200, "Hans" <hans.jensenNOSPAM@pc.dk>
> wrote:
>
> >Maling på lygten er da = dårliger lys.
>
> Det duer ikke - glem det maleri. Så lige een igår, hvor det var
> heldigt, at manden havde centerstoplys. Ellers kunne man INTET se,
> overhovedet...
>
> --
> Mvh
> Mr. Mogens

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 10:30

"Hans" <hans.jensenNOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:3cdb5b0b$0$11946$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> > Er det det ulovligt selv at male/tone sine baglygter, også selv om det
> > ikke har en dårlig effekt??? jeg ikke har istalleret
> >
> > --
> > Leveret af:
> > http://www.kandu.dk/
> > "Vejen til en hurtig løsning"
> >
> Ja det er en hurtig løsning og meget dårlig løsning at male sine lygter.

>
> Men man må ikke male sine lygter med det sorte "brian spray"
> Køb nogle færdige lavede sorte lygter de fås til flere modeller og er som
> regel godkendte.
> Hvis du maler dem så kan vi andre ikke se dig om natten eller når du
bremser
>
> Mvh Hans
>

He he nogle gange er politiet heldigvis ikke for kloge... min kammerat og
jeg blev stoppet i hans gamle skævrocco med sortmalede baglygter. Den flinke
betjent kom så hen og sagde at hans lygter så ud som om de var blevet malet
sorte. Min kammerat påstod så de var købt i tyskland. Betjenten siger så
"jamen de skal jo være E mærket" og han går hen for at tjekke om de er det.
Og det var de jo sjovt nok for det var jo originale "danske" sort malede
lygter der sad på... Betjenten hoppede lige i vandet med begge ben på min
kammerats påstand. Hans opdagede ikke engang at malingen var begyndt at
skalle af på kanten af lygten da han var henne og nærlæse for at finde E
mærket. Så vi fik lov at køre videre....
Bare en lille historie fra mig af... :)

Hygge
Søren C
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 13:06

> Maling på lygten er da = dårliger lys.

Ja men hvad så med en uvasket-beskidt bil? Man kan sagtens male sine
baglygter med Brian spray uden at det skader. Det er bare et spørgsmål om
kun at give dig et tyndt lag så de får en mørkere toning. Jeg havde det selv
på min Kadett'illac og der var absolut ingen problemer med dårligt lys
igennem dem. for gider sq ikke have folk der potter op i røven på mig hele
tiden. Er enig med dig skråstreg andre i at dem der har tværet dem helt til
skulle skiftes ud for der er mange man ikke kan se en skid igennem. Men det
kan sagtens gøres med måde så trafiksikkerheden forbliver på et højt plan.
Mener faktisk nok at have hørt at en af grundene til at man ikke selv må
male sine lygter er fordi at refleksen i lygten forsvinder ved det.
Men det var bare det - Hej
Brian

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 13:42

"søren Christensen (4200)" <master.clio@12move.dk> wrote in message
news:jpMC8.730$gQ1.138339@news000.worldonline.dk...
>
> "Hans" <hans.jensenNOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:3cdb5b0b$0$11946$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> >
> > > Er det det ulovligt selv at male/tone sine baglygter, også selv om det
> > > ikke har en dårlig effekt??? jeg ikke har istalleret
> > >
> > > --
> > > Leveret af:
> > > http://www.kandu.dk/
> > > "Vejen til en hurtig løsning"
> > >
> > Ja det er en hurtig løsning og meget dårlig løsning at male sine lygter.
>
> >
> > Men man må ikke male sine lygter med det sorte "brian spray"
> > Køb nogle færdige lavede sorte lygter de fås til flere modeller og er
som
> > regel godkendte.
> > Hvis du maler dem så kan vi andre ikke se dig om natten eller når du
> bremser
> >
> > Mvh Hans
> >
>
> He he nogle gange er politiet heldigvis ikke for kloge... min kammerat og
> jeg blev stoppet i hans gamle skævrocco med sortmalede baglygter. Den
flinke
> betjent kom så hen og sagde at hans lygter så ud som om de var blevet
malet
> sorte. Min kammerat påstod så de var købt i tyskland. Betjenten siger så
> "jamen de skal jo være E mærket" og han går hen for at tjekke om de er
det.
> Og det var de jo sjovt nok for det var jo originale "danske" sort malede
> lygter der sad på... Betjenten hoppede lige i vandet med begge ben på min
> kammerats påstand. Hans opdagede ikke engang at malingen var begyndt at
> skalle af på kanten af lygten da han var henne og nærlæse for at finde E
> mærket. Så vi fik lov at køre videre....
> Bare en lille historie fra mig af... :)

Jeg er også blevet stoppet og da han skulle se nummerpladen, stod han og
gloede underligt på bagende, mon ikke han kiggede på lygterne og skulle lige
overveje om han gad at nævne det! Det gad han ikke .))

Asix

>
> Hygge
> Søren C
> >
>

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 13:34

Synsmændene er ikke glade for malede lygter, man ryger direkte til omsyn.

Lygten er jo heller ikke typegodkendt når den er malet, hvis man knalder op i
røven på et sæt lygter og det kan dokumenteres at de er hjemmemalet, så får man
delt skyld, man skal ifølge loven holde afstand, således at man kan nå at bremse
ned i tilfælde af at der sker nogen uventet. Om det uventede så er at han kører en
kat over, bremser eller falder i søvn bag rattet, det er åbenbart ligegyldigt.

Jeg snittede en Micra for nogen år siden, vedkommenes bremselys fungerede ikke, så
selv om jeg holdt god afstand, sagde forsikringen det sædvanlige "du holdt ikke
din bremseafstand, for hvis du gjorde, så var du ikke kørt ind i ham"!!!

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-05-02 16:01

"Mogens Knudsen" <alfaromeo164qv24v@FJERNEDETTEjubiimail.dk> skrev i en
meddelelse

> Det duer ikke - glem det maleri. Så lige een igår, hvor det var
> heldigt, at manden havde centerstoplys. Ellers kunne man INTET se,
> overhovedet...

Så er manden jo også en KNOLD. For så har han tonet for meget...

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '94 + Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '92 (skadet)
Kolding
((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸ www.volcane.dk ¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-05-02 16:01

"Hans" <hans.jensenNOSPAM@pc.dk> skrev i en meddelelse news:3cdb638d$0$11935

> Maling på lygten er da = dårliger lys.

Dårligere måske, men ikke uforsvarligt. Lyset trænger jo igennem den
specielle toningsspray. Det er jo ikke sort maling man bruger...

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '94 + Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '92 (skadet)
Kolding
((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸ www.volcane.dk ¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 11-05-02 16:11

"Martin L. Johansen" <mlj@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
news:YkaD8.625$4f4.65581@news000.worldonline.dk...

> Dårligere måske, men ikke uforsvarligt. Lyset trænger jo igennem den
> specielle toningsspray. Det er jo ikke sort maling man bruger...

Uanset er det for dumt at nedsætte synligheden af en del af bilens
sikkerhedsudstyr. Ved f.eks. kanon solskin som i dag eller i tåget vejr,
smutter synligheden mange gange hurtigere, med blot den mindste "toning" af
lygterne.

M.v.h.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 16:10

"Henrik B." <saab@mobilixnet._nospam_dk> skrev i en meddelelse
news:twaD8.915

> Uanset er det for dumt at nedsætte synligheden af en del af bilens
> sikkerhedsudstyr. Ved f.eks. kanon solskin som i dag eller i tåget vejr,
> smutter synligheden mange gange hurtigere, med blot den mindste "toning"
af
> lygterne.

Hvad så med standard tonede lygter eller specielle e-mærkede lygter med
toning?

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '94 + Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '92 (skadet)
Kolding
((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸ www.volcane.dk ¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 16:22

"Martin L. Johansen" <mlj@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
news:tzvD8.1010$4f4.106154@news000.worldonline.dk...
>
> "Henrik B." <saab@mobilixnet._nospam_dk> skrev i en meddelelse
> news:twaD8.915
>
> > Uanset er det for dumt at nedsætte synligheden af en del af bilens
> > sikkerhedsudstyr. Ved f.eks. kanon solskin som i dag eller i tåget
vejr,
> > smutter synligheden mange gange hurtigere, med blot den mindste
"toning"
> af
> > lygterne.
>
> Hvad så med standard tonede lygter eller specielle e-mærkede lygter
med
> toning?

De er jo netop godkendte da de ikke hæmmer lyset. De kan sågar være
bedre end røde/originale lygter, specielt i kraftigt lys/solskin, da
den neutrale lygteglasfarve (grå/sort) er i bedre kontrast til det
røde eller orange lys - som jo er det der skal ses.

Men det kan ikke lade sig gøre at spraymale noget uden at sænke
lysgennemgangen i glasset...
--
M.v.h. Lars Vestman
Volvo 245GL ´85 Aut.
- - - - - - - - - - - - - - - - -
http://www.vestman.subnet.dk/

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 16:29

"Martin L. Johansen" <mlj@REMOVEvolcane.dk> skrev i en meddelelse
news:tzvD8.1010$4f4.106154@news000.worldonline.dk...

> Hvad så med standard tonede lygter eller specielle e-mærkede lygter med
> toning?

Jeg er helt enig med Lars herover! Jeg kører desuden selv i en bil der er
født med "mørke" baglygte glas fra fabrikken. Dette til trods har min bil
nogle af de bedst synlige baglygter på markedet!

M.v.h.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 20:04

"Henrik B." <saab@mobilixnet._nospam_dk> skrev i en meddelelse
news:KSvD8.4276
>
> Jeg er helt enig med Lars herover! Jeg kører desuden selv i en bil der er
> født med "mørke" baglygte glas fra fabrikken. Dette til trods har min bil
> nogle af de bedst synlige baglygter på markedet!

Jeg har skam også selv standard tonede lygter på min, men jeg ser nu ikke
det store problem i selvtoning når det er med måde. Har endnu ikke oplevet
en bil hvor det var et problem. Kun når det har været Johnny-Brian fra æ'
land' som skal spille smart i æ' storby. De tror jo lygterne skal være
sorte! Og så er det filmen knækker.

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '94 + Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '92 (skadet)
Kolding
((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸ www.volcane.dk ¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 20:23

"Martin L. Johansen" <mlj@REMOVEvolcane.dk> wrote in message
news:Z_yD8.4401$HN.116649@news010.worldonline.dk...
>
> "Henrik B." <saab@mobilixnet._nospam_dk> skrev i en meddelelse
> news:KSvD8.4276
> >
> > Jeg er helt enig med Lars herover! Jeg kører desuden selv i en bil der
er
> > født med "mørke" baglygte glas fra fabrikken. Dette til trods har min
bil
> > nogle af de bedst synlige baglygter på markedet!
>
> Jeg har skam også selv standard tonede lygter på min, men jeg ser nu ikke
> det store problem i selvtoning når det er med måde. Har endnu ikke oplevet
> en bil hvor det var et problem. Kun når det har været Johnny-Brian fra æ'
> land' som skal spille smart i æ' storby. De tror jo lygterne skal være
> sorte! Og så er det filmen knækker.
>
> --
> Venlig Hilsen / Best Regards
>
> Martin L. Johansen

Hej Martin

Synger du i Kolding mandskor?
København må så være samlingssted for landmænd, for jeg har set mange BMW,
Golf'er, Mercedes med tonede ruder, sænkede og med lav-lav profildæk med
sorte baglygter, hvor man på nogle endda kan se gardiner i malingen. På dem
virker reflekserne ikke, jeg tester det ofte når jeg holder bag dem ved
lyskryds.
På nummerpladenbagplade kan man se, at bilen er købt brugt i
Københavnsområdet, og der er sq ikke mange landbrug her.
"En bondeknold der er kommet til Kbh. for at hjælpe dem, de kan jo ikke
selv."

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 20:57

"mig selv" <x@x.dk> skrev i en meddelelse
news:3cdec12c$0$58741$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Synger du i Kolding mandskor?

LOL Nej for søren da

> København må så være samlingssted for landmænd, for jeg har set mange BMW,
> Golf'er, Mercedes med tonede ruder, sænkede og med lav-lav profildæk med
> sorte baglygter, hvor man på nogle endda kan se gardiner i malingen. På
dem
> virker reflekserne ikke, jeg tester det ofte når jeg holder bag dem ved
> lyskryds.

Dem ser jeg også i Kolding. Jeg skrev det andet for at sætte anden på
spidsen. For man kan sq nemt forplumre det hele når man bare toner løs.
Noget helt andet: Det er slet ikke pænt

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '94 + Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '92 (skadet)
Kolding
((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸ www.volcane.dk ¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 12-05-02 22:11

"mig selv" <x@x.dk> skrev i en meddelelse
news:3cdec12c$0$58741$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Synger du i Kolding mandskor?

Der er to ting der ikke helt passer sammen her :)

Den ene er kor og den anden er ehhh.. mand ;)

> København må så være samlingssted for landmænd, for jeg har set mange BMW,
> Golf'er, Mercedes med tonede ruder, sænkede og med lav-lav profildæk med
> sorte baglygter, hvor man på nogle endda kan se gardiner i malingen. På
dem
> virker reflekserne ikke, jeg tester det ofte når jeg holder bag dem ved
> lyskryds.
> På nummerpladenbagplade kan man se, at bilen er købt brugt i
> Københavnsområdet, og der er sq ikke mange landbrug her.
> "En bondeknold der er kommet til Kbh. for at hjælpe dem, de kan jo ikke
> selv."

Årh, hold op, der er sgu mange "bonderøve" her i KBH. :)

-M

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-05-02 17:16

"Martin L. Johansen" <mlj@REMOVEvolcane.dk> wrote in message
news:AMzD8.2039$4f4.120889@news000.worldonline.dk...
>
> "mig selv" <x@x.dk> skrev i en meddelelse
> news:3cdec12c$0$58741$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
>
> > Synger du i Kolding mandskor?
>
> LOL Nej for søren da
>
> > København må så være samlingssted for landmænd, for jeg har set mange
BMW,
> > Golf'er, Mercedes med tonede ruder, sænkede og med lav-lav profildæk med
> > sorte baglygter, hvor man på nogle endda kan se gardiner i malingen. På
> dem
> > virker reflekserne ikke, jeg tester det ofte når jeg holder bag dem ved
> > lyskryds.
>
> Dem ser jeg også i Kolding. Jeg skrev det andet for at sætte anden på
> spidsen. For man kan sq nemt forplumre det hele når man bare toner løs.
> Noget helt andet: Det er slet ikke pænt
>
> --
> Venlig Hilsen / Best Regards
>
> Martin L. Johansen
> Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '94 + Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '92 (skadet)
> Kolding
> ((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸ www.volcane.dk ¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))
>

Ja men så må du hygge dig i det jyske til vi andre kommer hjem igen.
Jeg truer altid Københavnere med, at de skal huske Euro og visum for at vi
vil lukke dem ind over dæmningen fra Sjælland til Jylland. (og de tror sq på
det). Se blot farcen i Farum, den er helt ved at lukke Cirkusrevyen i år.
Møller

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-05-02 17:17

"Morten Lorenzen" <Morten@Lorenzen.as> wrote in message
news:kTAD8.2060$4f4.124191@news000.worldonline.dk...
> "mig selv" <x@x.dk> skrev i en meddelelse
> news:3cdec12c$0$58741$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> > Synger du i Kolding mandskor?
>
> Der er to ting der ikke helt passer sammen her :)
>
> Den ene er kor og den anden er ehhh.. mand ;)
>
> > København må så være samlingssted for landmænd, for jeg har set mange
BMW,
> > Golf'er, Mercedes med tonede ruder, sænkede og med lav-lav profildæk med
> > sorte baglygter, hvor man på nogle endda kan se gardiner i malingen. På
> dem
> > virker reflekserne ikke, jeg tester det ofte når jeg holder bag dem ved
> > lyskryds.
> > På nummerpladenbagplade kan man se, at bilen er købt brugt i
> > Københavnsområdet, og der er sq ikke mange landbrug her.
> > "En bondeknold der er kommet til Kbh. for at hjælpe dem, de kan jo ikke
> > selv."
>
> Årh, hold op, der er sgu mange "bonderøve" her i KBH. :)
>
> -M

Jeps, det er de indfødte )) og politikere i Farum )
Møller

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 13-05-02 21:35

"mig selv" <x@x.dk> skrev i en meddelelse
news:3cdfe6d3$0$6432$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Ja men så må du hygge dig i det jyske til vi andre kommer hjem igen.

Tark

--
Venlig Hilsen / Best Regards

Martin L. Johansen
Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '94 + Citroën ZX Volcane 2.0i 8v '92 (skadet)
Kolding
((¯`·.¸¸.·´(¯`·.¸ www.volcane.dk ¸.·´¯)`·.¸¸.·´¯))