/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / Linux / Spørgsmål
10  BjarneD 875
Hvor meget fylder Suse?
Fra : tbayj
Vist : 579 gange
20 point
Dato : 22-03-04 16:55

Hvor meget fylder en fuld installation af Suse 9.0 Professionel?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-04 17:08

Suse 8.0 pro fylder fra ca. 1GB til 3GB. eller mere. Bedst med 2.5Gb så vidt jeg husker.
Jeg har haft den inde men sendt den ud igen grundet manglende Linux-tålmodighed fra min side............ellers flot program.
Emesen.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 22-03-04 17:10

OKay, 3 Gb, det var meget. Jeg vil nemlig prøve at installere alt så jeg er fri for at installere senere.

Accepteret svar
Fra : sunebb81

Modtaget 30 point
Dato : 22-03-04 17:12

Hard disk
400 MB to more than 3 GB (Personal Edition) or 6 GB (Professional Edition) for the installation of all packages; 2 GB or more recommended
LBA48 hard disks are supported

fundet på: http://www.suse.com/us/private/products/suse_linux/i386/system_requirements.html

Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 22-03-04 17:16

Tak for jeres svar begge to.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-04 17:23

Held og lykke med din linux.
Hvis du ikke har købt linux endnu, så kan du prøve den uden at indstallere.
Hos http://www.linuxpusher.dk/livecd.php?item=14
Den køre direkte på din ram og forsvinder når du lukker. Ca. 20 kr. + forsendelse.
Emesen.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 22-03-04 17:26

Det var i Alt for Data jeg fik øjnene op for Linux. der var deren Knoppix boot able dvd rom med. Derefter downloadede jeg Mandrake 9.2 for at prøve. Og interesseren bliver større og større. Jeg har nu fået fat i Suse 9.0 professionel. Men det er en stor verden at komme ind i.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-03-04 17:28

Hav tålmodighed - så bliver du glad for den.
Emesen.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 22-03-04 17:30

JEg kan heller ikke vente med at installere og komme igang