/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Ingen Adgang til P800
Fra : BurningThunder
Vist : 288 gange
160 point
Dato : 21-03-04 18:31

Jeg har nu haft min P800 i et stykke tid, og der er opstået et problem, jeg kan ik komme ind på telefonen via "My P800" link på skrivebordet. Jeg kan sagnes ligge programmer ind, ved at trykke på *.sis filen på min computer, og få info om telefonen, men jeg kan bare ikke komme ind. Og der irretere mig meget, da jeg ikke kan få mine billeder ud, eller ligge nye skins ind til Tracker.

Håber i kan hjælpe mig
Skalski

Kommentar
Fra : BurningThunder

Dato : 21-03-04 19:40

Lige en ting mere, jeg har fundet ud af man kan bruge den som camcorder, men jeg får en fejl "Ecam compatibility not installed". Er der noget man kan hente, eller skal man lave en firmware og hvordan fungere det?

Kommentar
Fra : MXEE

Dato : 22-03-04 08:43

Kom ind i vores forum det kan være vi kan hjælpe dig

www.debat-forum.tk