/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Forkogte ris i Danmark?
Fra : Herbman
Vist : 1495 gange
200 point
Dato : 21-03-04 18:30

Jeg har været i london og så at man kan købe ris i poser man bare kommer i mikrobølgeovnen i 2 minutter, og så er den skid slået.
Kan man få det herhjemme?
Eller kan man få en anden slags der er lige så let at lave?

Kommentar
Fra : Herbman

Dato : 21-03-04 18:30

Og i såfalde, hvor i københavnstrup kan det rekvireres?

Accepteret svar
Fra : granslam

Modtaget 210 point
Dato : 21-03-04 18:38

der ligger en engelsk butik inde ved kultorvet en sidegade hvor den gamle uff lå og en side gade til kultorvet der har de alt hvad der er engelsk af madvarer og slik
mvh Granslam

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 21-03-04 18:43

jeg kan ikke huske hvad præsis gaden hedder men den ligger hvor man går ned af en trappe hvis du er inde ved kultorvet er der helt sikkert en der kan sige præsis hvor der ligger
mvh Granslam

Kommentar
Fra : Herbman

Dato : 21-03-04 19:24

Jeg kender godt biksen men er overbevist om at den er amerikansk?

Kommentar
Fra : granslam

Dato : 21-03-04 20:28

niks den er ikke amerikansk den er engelsk den der lå der før var amerikansk
mvh Granslam

Kommentar
Fra : 888

Dato : 21-03-04 20:45

Jep, den er engelsk nu

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 21-03-04 20:48

Gaden hedder Peder Hvitfeldts Stræde, løber mellem Rosengården og Krystalgade

mvh

Vagnr

Kommentar
Fra : Herbman

Dato : 22-03-04 00:14

Nå ok. men det kan da være at de så måske har det der?

Er det ikke noget man kan få i Irma f.eks?

Godkendelse af svar
Fra : Herbman

Dato : 03-04-04 19:25

Tak for svaret granslam.