/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Film
Fra : larve
Vist : 274 gange
50 point
Dato : 21-03-04 13:17

Er der nogen der ved hvor man kan downloade hele film /alle typer film?

Mvh
larve

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 13:34
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-03-04 13:42

refi hvoffor svarer du ???

Larve prøv at søge i en søgemaskine der er jo også steder hvor du kan hente frigivede film lovligt
Mvh Sune

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 21-03-04 13:42

Man kan køre det vist nok lovlige program E-Mule. Prøv det via http://www.emule-project.net

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 13:46

Nej "sune" Det findes ikke.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 13:50

Der er masser af gode p2p programmer bl. a. www.overnet.com

Men det var film der blev spurgt om.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 13:51

Desuden kan man jo se på adressen HVAD der er lovligt - så det er da et udmærket link.

Kommentar
Fra : tempra

Dato : 21-03-04 14:54

Refi: Jeg syntes du skulle slukke din putter, og smide den i skraldespanden. De svar du kommer med er hen i vejret..Først Henvisen du til at det er ulovligt derefter henviser du til Overnet som er og bliver et P2P program, hvilket du selv har indrømmet i et tidligere spørgsmål at du selv bruger..

Som svar på spørgsmålet så vil jeg sige at det er somregel ulovligt at daownloade hele film på nettet, men når du nu spørger om hvor så vil jeg svare. Du skal bruge et P2P program og der er flere muligheder så som .... Kazaa - Overnet - E-mule.. flertallet af disse programmer kan hentes på www.download.com, men bemærk dig at det ikke er lovligt at dele filer der er ophavsretbeskyttet, men der gør i forvejen 95% af dem der har net forbindelse INCL Refi han vil bare ikke indrømme det... Så refi ... Luk R....

VH Tempra

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 15:02

Hvem har dog trådt på din sukkermad.

p2p er fuldt lovligt.

på linket kan man læse hvad man må.

Og det spørgsmål du omtaler, omhandler om det ene p2p program er bedre end det andet.

Alt er lovligt.

Hvad vil du?

Kommentar
Fra : gril

Dato : 25-03-04 19:08
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 22:28

Har du fået nogle nye film??
Mvh Sune