/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Hvad er den låst til
Fra : dytti
Vist : 546 gange
100 point
Dato : 21-03-04 11:13

Jeg har fået en 6210, som er simlåst, foræret.
Hvordan finder jeg ud af hvilket selskab den er låst til.
Hende jeg har fået den af, kan ikke huske det

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 21-03-04 11:32

Hvilken operatør har hun haft??

Hun må jo kunne se på det simkort der har siddet i den hvilken operatør der er tale om

Kommentar
Fra : dytti

Dato : 21-03-04 11:41

Det ved hun ikke. Hun købte på et tidspunkt ny mobil - med nyt abo.
Siden har hun smidt simkortet væk (GRRRR), og kan ikke huske operatøren.

Men det ender vel med en tur til den lokale unlocker.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 11:55

Hvis det er hendes gamle telefon du har "arvet" er det kort hun har i den nye vel det der før sad i den gamle.

Kommentar
Fra : joker

Dato : 21-03-04 13:39

Hejsa

Jeg har en mulighed, som måske virker. Hvis du ikke har prøvet at taste nogle koder ind endnu, så har du 5 chancer. Telefonen er af typen DCT3, hvilket også betyder at du kun får en kode for hver operatør. Når man tager hensyn til alder, anskaffelsespris osv. så er det højst sandsynligt at udbyderen er TDC, Sonofon, telia eller orange. Dette giver i alt 4 koder. Hvis du har prøvet med nogle kort som ikke virkede, så kan vi jo med det samme udelukke dem. Jeg skal dog bruge dit IMEI for at finde koden.

Med venlig hilsen
www.BefriMinMobil.dk

Kim Christensen

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-03-04 13:44

Hvem siger iøvrigt den er simlåst.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 21-03-04 18:55

Du kan også selv udregne koden ganske gratis på www.helloo.dk Du skal bare følge den Danske vejledning!
Hilsen Dan

Kommentar
Fra : joker

Dato : 21-03-04 20:12

Spørgsmålet er jo ikke hvorvidt hun kan låse den op gratis eller ikke gratis. Problemet er jo at udbyderen er ukendt.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 21-03-04 20:15

så prøver man bare de kort man har og finder ud af det den vej.

Kommentar
Fra : joker

Dato : 21-03-04 20:19

Ja, men hvis man kun har et Telmore kort, så kan det godt blive lidt svært.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 21-03-04 22:41

Ja men så er den enten låst til
23801 = TDC
23802 = Sonofon
23820 = Telia
23830 = Orange
30FFFFFFFF = Debitel
5 koder og 5 forsøg!
Du skal bare ikke lave fejl.

Kommentar
Fra : dytti

Dato : 22-03-04 10:39

Problemet løst
Jeg downloadede et program til dtc3-4 mobiler, og ramte rigtigt i første hug.

Hvis joker og helloo smider et svar, kan jeg komme af med point.

Kommentar
Fra : helloo.dk

Dato : 22-03-04 19:38

Du har sikkert downloadet Ultimate programmet.
Hvilket svar ønsker du mere??
Hilsen Dan