/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
sang fra høj pistolføring 2½
Fra : persson88
Vist : 1406 gange
20 point
Dato : 20-03-04 20:15

i torsdags blev filmen "høj pistolføring 2½" med Leslie Nielsen vist i fernsynet. på et tidspunkt trækker det op til noget erotisk mellem Leslie og den kvindelige skuespiller. Hun piller blandt andet en klump ler op fra hans bukser og han har på nogen tidspunkter en utrolig muskuløs krop. Alt i mens dette sker spilles en sang i baggrunden... Noget lignende dette bliver sunget "Daaaaaaaarrling, my daarling... dadada dada" den er måske svær men håber i kan hjælpe mig...
Hilsen Persson88

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 20-03-04 20:25

The smel of fear i følge bagsiden,ingen artist

Accepteret svar
Fra : Dodala

Modtaget 20 point
Dato : 21-03-04 10:43

Hej.
Nummeret hedder Unchained melody, Musikken har Alex North lavet og teksten er af Hy Zaret.
Nummeret har også været med i Ghost (Patrick Swayze og Demi Moore)
Noder og tekst findes i Imudico`s melodibog nr. 28. Den kan lånes på biblioteket.
Hilsen Dodala

Kommentar
Fra : Dodala

Dato : 21-03-04 10:49

Hej igen !
Den originele indspilning er lavet af The Rightous Brothers, men også Elvis og Willie Nelson har indspillet den.
Hilsen Dodala

Godkendelse af svar
Fra : persson88

Dato : 21-03-04 23:37

Tak for svaret Dodala.