/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Skanner
Fra : majbritt05
Vist : 580 gange
50 point
Dato : 20-03-04 11:53

Hejsa.

Jeg er lidt på jagt efter en skanner.
Men hvad skal jeg gå efter?

Jeg skal bare bruge den til alm. husbehov, altså skanne nogle billeder og lignende ind.

Har i nogle gode råd?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 20-03-04 11:57

Du kan få en masse glimrende scannere til under 1000 kr, og en hvilken som helst scanner på markedet lever op til kravet om "almindelig hjemmebrug"

Af hensyn til evt. plads, skal du måske overveje at købe en All in one, dvs. printer og scanner i et.

HP's produkter er ganske udmærkede og kan fås for under 2000 kr

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 20-03-04 12:00

Til det behov du har vil jeg vælge den billigste jeg kan finde! Og så kan scannere godt lide ram, så hvis du kører XP så sørg for at have mindst 512 mb ram! Hvis du har behov for at scanne dias, skal det være en scanner der understøtter dias scanning!

Kommentar
Fra : sidal26

Dato : 20-03-04 12:18

Jeg ville som Better Petformance vælge en All-in-one fra HP.
det kunne fx. være HP pcs 2175 til 1481 kr. hos B.J. Trading. (søg på www.edbpriser.dk), så har du både printer, scanner, kopimskine og let overførsel af digitalbilleder til printer. JEg har selv haft stor glæde af denne printer i et års tid.

Hvis du har printer i forvejen kan den sikkert sælges for min. 300 -500 kr. og så har du fået dig en billig ny alt-i-en maskine

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-03-04 12:33

Du kan sikkert finde en brugt på www.dba.dk til et par hundrede kroner, da mange skifter til kombimaskiner.
Det bedste er en med usb tilslutning.

Kommentar
Fra : briani

Dato : 20-03-04 12:41

Hejsa majbritt05

jeg syntes også du skal vælge en Multimaskine-print-kopi-scan .-)

Hvad med denne her fra Elgiganten,som vil være billigst

http://shor.ter.dk/106374856

Den koster KUN 599 kr

Printer, kopimaskine og scanner i samme produkt. Den er under 17 cm lav. Og den skriver op til 11 sider i minuttet.

Mvh Brian

Kommentar
Fra : gobling

Dato : 20-03-04 15:15

Hej maibriit.

Et godt køb vil være Canons "CanoScan 3200F" Den kan scanne i 2400X1200 dpi og kan scanne dias i 35mm. Koster ca 800-900 kr.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 18:00

Har du fået svar på spørgsmålet? Så accepter venligst et svar