/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Græskarkerneolie
Fra : Hondaen
Vist : 1428 gange
320 point
Dato : 18-03-04 19:39

Hej - er der én, der ved, hvor jeg kan finde græskarkerneolie? Det smager supergodt i salater, men det eneste jeg kan finde er hos Specialkøbmanden i Cityarkaden til ca. 150 kr, og det er jeg for nærig til at betale ;)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-04 19:52

Prøv i nogle etniske forretninger der har de det garnteret Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-04 19:53

Glemte lige at sige at der ligger en del med mange spændende ting på Vesterbro

Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-04 19:56
Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 330 point
Dato : 18-03-04 20:25

Du kan købe græskarkerneolie hos marerialister, apoteker og helsekost forretninger. Prisen for 250 ml 94,50 kr.

http://www.natur-drogeriet.dk/frame.cfm/cms/prisliste=yes/sprog=1/grp=101/menu=101/alfa=G/

mvh ans

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-03-04 22:10

Har du fået noget olie ??
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-04-04 21:56

Mon ikke du burde lukke spørgsmålet ????
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 28-04-04 19:16

Mon ikke du burde begynde kun at svare på spørgsmål, du rent faktisk har en viden om? ;) Jeg kan selv finde ud af google! Har lagt mærke til, at stort set alle dine svar på spørgsmål ser ud til at komme fra søgemaskiner - ikke ud fra en reel viden, og det synes jeg ikke er ideen med dette forum...Når folk f.eks. spørger ang. en god opskrift, så spørger de efter én folk har erfaring med, ikke efter én, de selv kan finde på internettet...Bare et par tanker!
Mvh Hondaen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-04-04 18:48

Kan nu ikke se en af Sune's berømte google søgninger her? Derimod er hans kommentar da relevant, da spørgsmålet har været åbent i over en måned! og ans har oven i købet svaret på det! Det er jo rart med feedback, så hvad med om du lige skriver om du har fået fat på produktet eller du mener spørgsmålet ikke er besvaret tilfredstillende?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 30-04-04 22:45

Jae tedd tak jeg behøver vist ikke sige andet end " selv tak for hjælpen Hondaen" Jeg vil da værer helt vild med at hjælpe dig en anden gang tror du ikke ??
Sune

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-05-04 00:54

En hjælp kan jo også være at lade andre gøre søge-arbejdet, ikk'?

Camillasmoster

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 02-05-04 16:42

Synes ærlig talt, at jeg har ret til at lade spørgsmålet stå åbent så længe der ikke er en, der har svaret tilfredsstillende - og her mener jeg én, som selv har købt den pågældende olie til salatbrug;)
Og jeg mener stadig at Sunowich svarer på en masse ting, han ikke ved en snus om;) Jeg ved godt, at det er i den bedste mening, men jeg synes stadig ikke, det er meningen med dette forum.
Ha' en god dag,
Hondaen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-05-04 18:21

Her er dit spørgsmål.

Hej - er der én, der ved, hvor jeg kan finde græskarkerneolie? Det smager supergodt i salater, men det eneste jeg kan finde er hos Specialkøbmanden i Cityarkaden til ca. 150 kr, og det er jeg for nærig til at betale ;)

Du giver selv udtryk for at det smager supergodt i salater. Det eneste du spørger om er hvor du kan købe det, til en billigere penge end i Cityarkaden.

mvh ans

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-05-04 21:12

Du er sku da for dum at hører på og for øvrigt syntes jeg ikke at have mødt dit nick før så det må jo være et udtryk for at du så ikke ved så meget for man skal jo endelig ikke søge på oplysninger og evt blive klogere for det er jo ikke det der ifølge dig er meningen med dette forum Tsk tsk
Håber at der er andre der gider at hjælpe dig for mig skal du da ikke regne med mere

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 03-05-04 19:09

Helt ærligt, lad dog være med at lade det ødelægge jeres dag...jeg er sikker på, at der er andre der er enige med mig...
Og Sunowich - hvis du skal bande, så prøv med den rigtige stavning næste gang;) Men jeg har tydeligvis ramt et ømt punkt?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-05-04 21:49

Du har kun ramt en tanke med dine udtaelser Har du været på find fem fejl kursus

LATTERLIG

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 05-05-04 20:27

Sunowich,
skal vi anse denne sag som afsluttet? Jeg kan se på siten, at andre også har problemer med din attitude, og jeg gider ikke blive ved.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-05-04 00:14

Ævlebævle

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 30-05-04 16:10

Blev dit spørgsmål besvaret? I så fald accepter venligst et svar

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 30-05-04 16:34

Nej,
mit spørgsmål blev ikke besvaret, derfor er det ikke lukket. Kan du egentlig ikke være ligeglad?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 30-05-04 16:40

Hondaen!
Du glemte i dit spørgsmål at give oplysning om hvor mange ml. græskarkerneolie det var der kostede 150,-
Dit spørgsmål gik udelukkende på en billigere pris end de ca. 150,- kr. det kostede i Cityarkaden.

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 30-05-04 16:48

Ans,
det kan jeg ærlig talt ikke huske - men jeg har prøvet nogle af de steder du skriver, uden held. Havde ærlig talt håbet, at der var én herinde, som også kan lide den slags olie og har købt den et sted. Forstår ikke helt, hvorfor det er så vigtigt for folk, at spørgsmålene lukkes - jeg vil da frygtelig gerne have et brugbart svar og give point, men altså ikke før det er et godt svar - som jeg har skrevet før, kan jeg også selv google ;)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 31-05-04 13:05

Hondaen

Du kunne evt. stille spørgsmålet igen til kun 1 point og så henvise til dette spørgsmål. Det er jo ikke sikkert at andre brugere tænker på at søge i spørgsmål, der ikke er på seneste 25.

mvh ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-04 14:12

Det er for grineren hvem er du Honda?!? luk dog dette spm. ans har jo besvaret det, og så liige en ting til - Fej for egen dør før du en anden gang anklager mig og andre for at stikke snuden i hvordan andre skal besvare spørgsmål herinde

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 12-06-04 14:27

Er helt uenig, og jeg troede vi var færdige med at diskutere creamygirl.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-06-04 14:33

Jammen det er vi skam også...Tog mig blot et par minutters tid til at søge på dit nick, og fandt derved frem til at du er er en total griner.

god lørdag hehe

Kommentar
Fra : Hondaen

Dato : 12-06-04 14:35

Ved du hvad, creamygirl, du får det sidste ord, det har du brug for!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 12:02

Fik du løst dit problem så accepter venligst et svar!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-05 19:05

Øv Tedd, er det bare dig der rumsterer?!
Nåmen nu jeg alligevel kom forbi, så kan jeg da oplyse Hondaen om, at bandeordet 'sgu' (som sunowich staver sku)...IKKE er stavet forkert, da det er tilladt at bruge begge stavemåder. Iøvrigt staver jeg det selv sq, men det ved jeg godt er forkert, så brug derfor IKKE din tid på at korrekse mig. Jeg er kold

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 19:52

Bare mig? Har du overlevet stormen creamy? kold cream eller koldpresset græskarkerneolie?

Du må hellere skrive en kommentar så du får det sidste ord *LOL*

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-05 20:00

Gu har jeg da overlevet - jeg befinder mig jo ikke i Nordjylland som dig. Er du blevet evakueret Tedd?! og hvis ja, så er du da heldig, at der er PC til rådighed

Sidste ord?! nå ja, den Honda kører vist kun på en cylinder

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 20:10

Jeg sidder skam UÆ mellm bloggerne!! Huset blev solgt 1. januar! Så lige nu nyder jeg naboens arabiske TV lyd!! Lyder som en eller anden Imam er ved at udstede fatwaer!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-05 20:11

Jamen vi kan da godt bruge denne tråd til smalltalk.

Hondaen kan først slå fluebenet fra når et svar er accepteret.

Hvis hondaen da stadig eksisterer som bruger på kandu.

Hvis hondaen ikke eksisterer som bruger på kandu kan det jo blive en evighedstråd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-05 20:24

Ihh altså Tedd, er du virkelig i Århus?! Har du overvejet,
atdet måske er det mit TV du kan høre?!

Ans--> vil det sige, at hvis jeg vil have Tedd for mig selv, så skal jeg finde en gammel tråd, hvor du ikke har været deltager?!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-05 20:31

Ja, du kan da prøve

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 20:41

ans er overalt!!

Dit TV, creamy? Tror det ikke men jeg kan høre en støvsuger!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-05 20:46

tedd er overalt

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 21:02

Kommer an på situationen, ans

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 08-01-05 21:08

Tedd--> hehe..jeg tænkte selv på, at inddrage støvsugeren i mit tidligere indlæg, men det var ikke nødvendigt, da du jo selv havde den i tankerne.
Vær forvisset om, at hører du et skrig efterfulgt at en støvsuger midt om natten, så er det mig der er din nabo - og på jagt efter kryb

Hyg jer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-01-05 21:17

Tror ikke du hedder Ali baba!! Det er der faktisk een der hedder herude

Godkendelse af svar
Fra : Hondaen