/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Moster med Kim Larsen
Fra : Tribler
Vist : 411 gange
300 point
Dato : 18-03-04 18:41

Så er jeg her igen!!!!!!!
Jeg har forsøgt med sangen Uma na na med Kim Larsen, uden held. men er der så nogle derude der har guitarakkorder til, Moster med Kim Larsen. Så ville det være fedt.

Hilsen Tribler.

Ps. jeg er des. for at kunne spille dem.

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 18-03-04 18:57

På denne side er samtlige af Kim Larsens sange

http://kjukken.dk/tekster_alle.htm

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : ofa

Dato : 18-03-04 19:00
Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 18-03-04 19:51

Fede sider!!!! Men ikke guitarakkorder, til Moster eller Uma na na.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-03-04 21:59

Har du prøvet ved dit lokale bibliotek ?

Det er i hvert fald en mulighed. Og her skal man lige gøre opmærksom på, at det selvfølgelig ikke er tilladt at kopiere.

ellebye

Kommentar
Fra : Tribler

Dato : 18-03-04 22:14

Mit lokale bibliotek! Iden er meget god men, ej heller der. Den er for ny.

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 18-03-04 22:27

Hvis biblioteket ikke har tekst og akorder bliver det nok mere end svært at opdrive dem nogen steder på nettet.
Man kunne forestille sig, at han (Kim Larsen) først frigiver sine rettigheder efter en periode, alt har i den sidste ende noget med penge at gøre.

Du har ikke selv prøvet at lege med at indsætte akorder??, eller kender en der kunne efter gehør?

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 18-03-04 22:46

Du kunne jo som den ultimative mulighed prøve at opsøge Kim Larsen selv evt. gennem hans (gamle) impressario og ven Frank Steen. Du kan emaile til ham her: http://www.danartist.dk/html/kontakt.html
Og som du ved er Kim Larsen jo "folkeligheden" selv og har næsen i samme niveau som os andre...og har du en posefuld øl med kan det ikke gå helt galt!

Held og Lykke!

Mvh
Palle Jensen