/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Min Jog går død!!!
Fra : Claus999
Vist : 634 gange
50 point
Dato : 03-05-02 13:56

Hej.. Jeg har en Yamaha Jog.. Jeg har lige sat powerluftfilter på min 21mm kaburator... Den har kanon optræk nu, men når jeg skyder den af, er det ligesom om den drukner.. Jeg ved ikke hvad størrelse dyse der sidder i nu, da det ikke står på. Er det dysen der er for stor/lille??? På forhånd tak..

Accepteret svar
Fra : vestergaard

Modtaget 50 point
Dato : 03-05-02 19:38

jeg har selv en og problemet kan værer,at kaburatoren skal renses ordenlig i gennem
min gjorde det da jeg skiftede udstødning der fik jeg at vide fra mekanikeren at spidsen
var for lang og gav en masse skidt i kaburatoren så lige så snart at knallereten kom op i omdregninger gik den i stå.
h Vestergaard

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 00:41

"Claus999" <Claus999.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:biCC8.2660$ek6.84829@news010.worldonline.dk...
> Hej.. Jeg har en Yamaha Jog.. Jeg har lige sat powerluftfilter på min
> 21mm kaburator... Den har kanon optræk nu, men når jeg skyder den af, er
> det ligesom om den drukner.. Jeg ved ikke hvad størrelse dyse der sidder
> i nu, da det ikke står på. Er det dysen der er for stor/lille???

Din dyse er for lille.

Mads

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 09:30

Det er ikke sikkert at dysen er for lille.. PRøv at instille din
karburator..

Juster luft/skruen (den skal ind)

"Mads Jensen" <mads.g@home1.gvdnet.dk> wrote in message
news:3cdb08dd$0$209$bc7fd3c@news.sonofon.dk...
> "Claus999" <Claus999.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> news:biCC8.2660$ek6.84829@news010.worldonline.dk...
> > Hej.. Jeg har en Yamaha Jog.. Jeg har lige sat powerluftfilter på min
> > 21mm kaburator... Den har kanon optræk nu, men når jeg skyder den af, er
> > det ligesom om den drukner.. Jeg ved ikke hvad størrelse dyse der sidder
> > i nu, da det ikke står på. Er det dysen der er for stor/lille???
>
> Din dyse er for lille.
>
> Mads
>

Kommentar
Fra : loonz

Dato : 10-05-02 13:35

Hej,
det er vel fordi den får for meget luft. Jeg har selv prøvet det samme på min Sonic, og den druknede også, når man fyrede gassen helt i bund (men damn en fed lyd den fik!). Så jeg satte et lidt mindre powerluftfilter på, og der var ikke noget problem.

/Loonz