/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Opskrifter fra De Danske Vægtkonsulenter
Fra : nalamai
Vist : 793 gange
50 point
Dato : 17-03-04 11:29

I Familien Journalen 2003 uge 1 til uge 40 har der hver uge været opskrifter fra De danske Vægtkonsulenter, er der nogen der har dem, og kan jeg evt. få kopier heraf.?
MVH Nalamai

Kommentar
Fra : Frk_Laura

Dato : 18-03-04 00:27

Hej Jeg kender en hjemmeside, hvor alle + nogle flere af vægtkonsulenternes opskrifter er, det er en rigtigt god side, nogle opskrifter er rigtig gode, og den er rigtig godt opdelt
det er på www.heede.dk også skal du bare gå ind under opskrifter.

Jeg håber det kan hjælpe

Kommentar
Fra : 157359

Dato : 27-03-04 17:17

STFW! (Search The Fucking Web!)

Kommentar
Fra : opp

Dato : 01-04-04 23:52

hej ,jeg kan også varmt anbefale www.hede.dk ,her i huset bruger vi den dagligt
M.V.H.
Opp

Kommentar
Fra : The_Evil_Bong

Dato : 05-05-04 17:46

Jeg vil syntes at du lige skulle kikke på: www.happylife.frac.dk

Hilsen simon

Kommentar
Fra : opp

Dato : 06-05-04 01:04

Det, det hele drejer sig om, er at lave en kostændring, og ikke at tage kosttilskud ( der efter min mening er en stakket frist ,og ikke laver om på dårlige vaner).
Men det er selfølgelig et temperament's spørgsmål.
M.V.H.
Opp.

Kommentar
Fra : opp

Dato : 06-05-04 01:06

Man kan jo også sige at det er at springe over hvor gærdet er lavest.
M.V.H.
Opp