/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
Tv-programmer
Fra : pipzi
Vist : 327 gange
200 point
Dato : 17-03-04 09:09

Hejsa

Jeg vil gerne se, om der er nogen som ved om man kan se programmer på DR's hjemmeside, som har været sendt ?

Det drejer sig om dokumentarerne "farlige forklaringer" og "sig det ikke til nogen" "til barnets bedste" og så et radioprogram med Tine Bryld og Ida Koch, "misbrugt"

Hvis der er nogle der kan finde links til disse, hvor jeg kan se/høre dem, så vil jeg blive meget glad, jeg har forgæves forsøgt at lede. Men nu er jeg helle ikke lige helt så dygtig til det...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-04 09:14
Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 17-03-04 09:17
Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 17-03-04 09:17

Der kan jeg jo ikke høre dem...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-04 09:18
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-04 09:21

Nej jeg kan ski åbenbvart heller ikke finde noget jeg går hen og lægger mig Hav en god dag
Mvh sune

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 17-03-04 09:22

mange tak skal i have, men det jeg gerne vil, det er at kunne se alle programmerne, eller i hvert fald høre dem, det giver ikke det samme at læse om dem...

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 17-03-04 09:48

Du skal have en REAL Player installeret for at kunne se/høre udsendelserne. Her kan du downloade en version:
http://europe.real.com/index.html?lang=da&loc=dk

Mvh
Palle Jensen

Kommentar
Fra : deleur

Dato : 17-03-04 10:03

http://www.dr.dk/nyheder/index.jhtml?searchUrl=soeg%2Fsoeg_nyheder.jhtml&targetUrl=soegning.jhtml

På denne dejlige lange url - har jeg søgt og fundet de nævnte programmer. På hjemmesiden findes der muligheder for at se klip - men det er en omstændig affære, da f.eks "sig det ikke til nogen var et program på 4 afsnit.
SÅ - har du god tid - værsgod.
Hilsen deleur

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 17-03-04 11:33

Deleur, tak skal du have for det, jeg sidder lige og kigger på det, så håber jeg at jeg kan finde det.

til Palle, jeg har alerede real player, men det du henviste til, det er ting som ikke var med i programmet, og ikke selve programmet.

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 17-03-04 11:40

Nu har jeg siddet og kigget på den side Deleur, jeg kan godt finde de sider alle sammen, ingen problem, det har jeg hele tiden kunnet. Men kan du finde der hvor man KAN SE dokumentaren ? Så ville jeg blive meget meget glad. Ellers må jeg kontakte DR og spørge om det kan lade sig gøre

Kommentar
Fra : deleur

Dato : 17-03-04 11:44

Ja, du kunne lave en forespørgsel på genudsendelse. Jeg synes ret ofte, at entop den type programmer
bliver genudsendt. Godt nok på noget anderledes tidspunkter eller på søsterkanalen.

Kommentar
Fra : martin_larsen

Dato : 17-03-04 12:56

Hvis du skal bruge det til forskning, kan du du bruge dette link: http://www.statsbiblioteket.dk/om_sb/nationalbib/statens_mediesaml/stat.htm

Kommentar
Fra : ise.jensen

Dato : 18-03-04 13:31

Jeg menes svagt at kunne huske noget om at jeg i skolen (for snart mange år siden), kunne låne interviewer, dokumentarer og lignende til brug i undervisningen.
Jeg mener at det hed Statens Film Central eller Statens Film udlejning.
Jeg ved ikke engang om det stadig eksisterer.
Men det foregik på den måde, at der på biblioteket (her skolebiblioteket), var et stort katalog, hvor igennem man kunne bestille udvalgte udsendelser, der havde været vist i fjernsynet. Ikke hvad som helst, men udsendelser der var blevet vurderet relevante nok til at optage og gemme. Så fik man dem hjem på VHS eller kasettebånd, og du havde dem i en 14 dages tid.

Håber du finder hvad du søger.

Kommentar
Fra : dscoop80