/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Logo Program til S45
Fra : HelpMePlease
Vist : 369 gange
100 point
Dato : 02-05-02 18:26

Er der nogen der ligge inde med et program til at lave logoer til ovenstående telefon, eller bare har et link!! På forhånd tak for hjælpen..

Accepteret svar
Fra : LLE

Modtaget 110 point
Dato : 02-05-02 19:02

Jeg har ikke selv telefonen, men hører at det her sharewareprogram skulle være ret godt.. du kan også redigere alt mulig andet i telefonen med det, inkl. skrive og sende SMS'er.

http://home.t-online.de/home/cdcopy/s45expl_setup.exe

Held og lykke,
Lars

Kommentar
Fra : LLE

Dato : 03-05-02 20:04

Har du prøvet programmet? Det ville være rart at vide om det virker og hvor godt det er.

mvh
Lars

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 07:32

On Thu, 09 May 2002 22:03:05 GMT, "HelpMePlease"
<HelpMePlease.news@kandu.dk> wrote:

>Er der nogen der ligge inde med et program til at lave logoer til
>ovenstående telefon, eller bare har et link!! På forhånd tak for
>hjælpen.. så mange så muligt til at underskrive
>mvh Maria

Hej Maria.

Du kan bruge hvilket som helst tegneprogram til Windows. Lav et BMP
billede i 101x46 og 2 farver.

Når du er færdig og har gemt det, så kobler du din mobiltelefon til
PC'en via det medfølgende datakabel og data exchange software. Kopier
herefter dit billede over på telefonen (bitmap folderen) via Windows
stifinder og vupti, så kan du indlæse logoet på telefonen.

Mvh. Brian
--
Min private babeside.
http://www.patricia-brinch.dk

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 10-05-02 22:01

Hej Maria.

Hvis du ikke er bange for at læse lidt tysk, findes der et godt program på
http://www.s25atonce.de/

Det kan lidt mere end det med logoet....

/Kawon

"HelpMePlease" <HelpMePlease.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:aiCC8.2650$ek6.84988@news010.worldonline.dk...
> Er der nogen der ligge inde med et program til at lave logoer til
> ovenstående telefon, eller bare har et link!! På forhånd tak for
> hjælpen.. så mange så muligt til at underskrive
> mvh Maria
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>