/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Nogen der kender Forbrugerpriser.dk ?
Fra : tommy_b
Vist : 753 gange
50 point
Dato : 16-03-04 17:03

Hejsa alle "kollegaer"

Nogle som har hørt om siden Forbrugerpriser.dk
Er lige blevet ringet op og tilbudt reklame.
Nogle som ved om de er seriøse ?

På forhånd tak
Tommy

Accepteret svar
Fra : labuni

Modtaget 60 point
Dato : 16-03-04 17:08

Hvis du prøver at går ind på www.forbrugerpriser.dk har du svaret, domænet er godt nok oprettet, men der findes ingen indhold på siden.

Så midt råd er, hold dig langt væk indtil de har noget at vise frem.

Mvh. Lars

Kommentar
Fra : tommy_b

Dato : 16-03-04 17:15

Hej Lars
Ja du må undskylde, men det hedder egentlig Forbrugertilbud.dk
Min fejl...

Godkendelse af svar
Fra : tommy_b

Dato : 16-03-04 17:16

Tak for svaret labuni.

Kommentar
Fra : Lambert

Dato : 11-06-04 09:43

Hej Tommy

Jeg er også blevet ringet op af dem. Jeg overvejer faktisk at prøve deres nyhedsmail. Er der slet ingen der har haft erfaringer med dem?

Venlig hilsen

Henning Lambert Pedersen
http://www.cinemagic.dk

Kommentar
Fra : tommy_b

Dato : 11-06-04 10:37

Jeg er nu færdig med det tilbud jeg købte af dem. (2 måneder + 2 nyhedsmails)
Der kom flere hits på min side, men jeg tror ikke, at der var flere, som købte.
Så mit råd er følgende, efter at have prøvet alle mulige forskellige kendte og ukendte sider:
Nåjes med, at reklamere på de kendte sider, Google, Den Blå Avis, Jubii mm.
Det andet giver godtnok flere hita, men ikke det store salg.

Tommy